Hej igen
Kabel modtaget og afprøvet.
Det virker. Der er hul igennem.
Tak for hjælpen Klaus.
Hej igen
Kabel modtaget og afprøvet.
Det virker. Der er hul igennem.
Tak for hjælpen Klaus.
PC kan godt se porten, men udstyr er ikke supporteret.
Har tjekket dine fine links. Det må være en ældre udgave jeg har. Er med nedis USB232 converter.
Fedt at høre.
Men sagen er den, at Lokprogrammer softwaren ikke kan se comport… Og dermed er der ikke forbindelse til selve enheden
Hejsa
Har lige fået win 11 på min bærbar.
Men Lokprogrammer kan ikke køre under win 11, fandt jeg ud af.
Hvad *** gør jeg nu?
Hjælp
Det ser virkelig flot ud, Søren. Du har talent. :)
Den har standard diesel lyd.
Dekoder skifter og virker.
Overvejer nu at finde ud af om det kan lade sig gøre at få signal til lys i den anden ende af sættet.
Derudover vil jeg købe den dekoder programmerings enhed Märklin har.
Har modtaget en ny dekoder u.b. : Märklin 60986
Håber den vil fungere tilfredsstillende.