Søgningen gav 126 resultater

af KBAndersen
08 jul 2025, 07:57
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: Lokprogrammer og Windows11
Svar: 8
Visninger: 2076

Re: Lokprogrammer og Windows11

Hej igen

Kabel modtaget og afprøvet.

Det virker. Der er hul igennem.

Tak for hjælpen Klaus.

af KBAndersen
26 jun 2025, 20:11
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: Lokprogrammer og Windows11
Svar: 8
Visninger: 2076

Re: Lokprogrammer og Windows11

Ok det jeg gør så.. Dette her: https://www.av-cables.dk/computer-kabler/seriel-kabel/usb-til-seriel-adapter/usb-c-til-seriel-rs232-adapter-kabel-adapter-1-8-m?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=DK%20%7C%20Standard%20Shopping%20%7C%20Medium%20GP%20%7C%2050%20-%20100&utm_id=2192...
af KBAndersen
26 jun 2025, 09:19
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: Lokprogrammer og Windows11
Svar: 8
Visninger: 2076

Re: Lokprogrammer og Windows11

PC kan godt se porten, men udstyr er ikke supporteret.

Har tjekket dine fine links. Det må være en ældre udgave jeg har. Er med nedis USB232 converter.

af KBAndersen
25 jun 2025, 21:27
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: Lokprogrammer og Windows11
Svar: 8
Visninger: 2076

Re: Lokprogrammer og Windows11

Fedt at høre.

Men sagen er den, at Lokprogrammer softwaren ikke kan se comport… Og dermed er der ikke forbindelse til selve enheden

af KBAndersen
25 jun 2025, 20:42
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: Lokprogrammer og Windows11
Svar: 8
Visninger: 2076

Lokprogrammer og Windows11

Hejsa

Har lige fået win 11 på min bærbar.

Men Lokprogrammer kan ikke køre under win 11, fandt jeg ud af.

Hvad *** gør jeg nu?

Hjælp😎

af KBAndersen
16 dec 2021, 10:56
Forum: Medlemmernes Galleri
Emne: Sørens hyldebane
Svar: 13
Visninger: 14721

Re: Sørens hyldebane

Det ser virkelig flot ud, Søren. Du har talent. :)

af KBAndersen
24 nov 2021, 20:13
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: Roco MA lyntog med ESU, problem.
Svar: 10
Visninger: 8440

Re: Roco MA lyntog med ESU, problem.

Den har standard diesel lyd. 👎

af KBAndersen
24 nov 2021, 19:29
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: Roco MA lyntog med ESU, problem.
Svar: 10
Visninger: 8440

Re: Roco MA lyntog med ESU, problem.

Dekoder skifter og virker.

Overvejer nu at finde ud af om det kan lade sig gøre at få signal til lys i den anden ende af sættet.
Derudover vil jeg købe den dekoder programmerings enhed Märklin har.

af KBAndersen
24 nov 2021, 12:32
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: Roco MA lyntog med ESU, problem.
Svar: 10
Visninger: 8440

Re: Roco MA lyntog med ESU, problem.

Har modtaget en ny dekoder u.b. : Märklin 60986

Håber den vil fungere tilfredsstillende.

af KBAndersen
14 nov 2021, 16:32
Forum: Elektronik og digitaldrift
Emne: Roco MA lyntog med ESU, problem.
Svar: 10
Visninger: 8440

Re: Roco MA lyntog med ESU, problem.

Tror desværre dekoderen er defekt. Jeg kan intet kontrollere på lokomotivet. Til at starte med var det helt dødt indtil jeg opdagede at slæbeskoen ikke var tilsluttet. Fik den loddet på så der nu er fin forbindelse. Men desværre er der ikke kontrol over hovedet med det. Det er ellers i nærmest mint ...