Her kan du se, hvad der sker når en kortslutning går uopdaget.
Derfor er det vigtigt med ordentlig håndtering af kortslutninger på modeljernbanen.
Her kan du se, hvad der sker når en kortslutning går uopdaget.
Derfor er det vigtigt med ordentlig håndtering af kortslutninger på modeljernbanen.
Jeg har allerede skrevet til udviklerne. Jeg tænker de er blevet bombet med mails. :-)
Viser egne ikoner på eksisterende loks, men kan ikke tilføjes nye lokomotiver - ej heller Märklin's egne lokikoner er der i version 2.6
Det ser ud til at være rigtigt. Det oplever jeg også.
Jeg bruger ingen computer, så det ved jeg ikke noget om.
Det er absolut muligt, at både RocRail og iTrain har noget arbejde de skal udføre, før de igen er kompatible med systemet. Det er slet ikke utænkeligt. Så må de i gang. :-)