Spammer! God dammit!

Har du spørgsmål til brugen af forumet? Stil dit spørgsmål her. Vi kan desværre ikke være der hele tiden, så vi appellerer til, at I vil forsøge, at hjælpe hinanden så godt I nu kan.
Forumregler
Forsøg at hjælp hinanden med de problemer der måtte opstå. Arbejdet med forumet er frivilligt og problemer håndteres efter bedste evne. :-)
Besvar
Søren
Lokomotivfører
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Trix C
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Spammer! God dammit!

Indlæg af Søren » 15 nov 2017, 20:25

Hejsa

Jeg skal beklage at der slap en spammer igennem i dag.

Så har du modtaget en mail om at der var indlæg i en tråd, hvorefter du, fuld af forventning, klikkede ind på Baneforum for at se dette nye spændende indlæg, endte med at sidde tilbage, skuffet, og undrende over at indlægget manglede, så ved du nu hvorfor.

Jeg skal beklage, hvis du nåede at få skænket kaffen. Jeg håber dog at den smagte godt; trods alt.

Vores utrættelige hær af toptrænede moderatorer holder vågent øje med tingene, men denne spammer var af den snedige slags som havde udstyret sig selv med danskklingende ip-adresse (Stofa A/S), evner at svare på spørgsmål om rødgrød med fløde og brugt termer som "Thomas tog", skala TT og Tillig Elite spor. Mod sådanne midler kæmper selv den mest skarpe moderator forgæves. Jeg fristes jo næsten til at tro at det var en "kender af modeljernbane"...

MEN fælden klappede: Han er ude (jeg antager det er en ham) på røver og albuer!

I øvrigt evnede han ikke at skrive sit link korrekt, så det havde ingen effekt i sidste ende - ærgerligt for ham, nu han havde gjort sig så umage. Men sådan er det, man kan ikke være klog og samtidig være spammer...
Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med Märklin Digital, tysk forbillede IV, V og VI | Modeller fra Trix | Læs mit skriv om Märklin Digital

pera
Stationsbetjent
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: 8970 Dalbyover

Re: Spammer! God dammit!

Indlæg af pera » 26 nov 2017, 16:42

:shock: Det er fandme utroligt man skal bruge sit krudt på sådan nogle idioter men godt i har øjnene åben og
så i den retning godt arbejde jeg 👊👎💪

Besvar