Fleischman N

Har du spørgsmål til brugen af forumet? Stil dit spørgsmål her. Vi kan desværre ikke være der hele tiden, så vi appellerer til, at I vil forsøge, at hjælpe hinanden så godt I nu kan.
Forumregler
Forsøg at hjælp hinanden med de problemer der måtte opstå. Arbejdet med forumet er frivilligt og problemer håndteres efter bedste evne. :-)
Besvar
mdbundgaard@live.dk
Trafikelev
Indlæg: 6
Tilmeldt: 29 jun 2016, 18:29
Digital: Ja
Scale: N
Skinnesystem: Flieschmann

Fleischman N

Indlæg af mdbundgaard@live.dk »

Hej jeg er helt ny i togbaner men jeg har købt et Fleischman startsæt med en z21 og en multimaus selve toget der fuglte med sættet køre som det skal men jeg har købt 3 brugte lokomotiver henholdsvis model 7385 og 7386 og dem kan jeg ikke få til at kører og jeg har fulgt manualen til pungt og prikke men kører vil de er der nogen der kan hjælpe så vil jeg blive glad
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Fleischman N

Indlæg af moppe »

Er du sikker på at der er en dekoder i de brugte lokomotiver?

Kender du adressen på lokomotiverne?

Ved du, hvordan du sætter en ny adresse på lokomotiverne?


Klaus
mdbundgaard@live.dk
Trafikelev
Indlæg: 6
Tilmeldt: 29 jun 2016, 18:29
Digital: Ja
Scale: N
Skinnesystem: Flieschmann

Re: Fleischman N

Indlæg af mdbundgaard@live.dk »

Hej tak for det hurtige svar det eneste jeg ved er de kørte for en måned siden og at der står på dem den ene heder 50 SORT MRCE og der står så forskelligt på de andre og det har jeg prøvet og det virker ikke hvordan man skifter adresse ved jeg heller ikke da jeg er meget ny Jeg glemte jeg fik at vide at de var digitale så jeg går ud fra at der er dekoder i
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Fleischman N

Indlæg af moppe »

Tag et billede af kassen og post det her.......


Klaus
Besvar