Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Har du spørgsmål til brugen af forumet? Stil dit spørgsmål her. Vi kan desværre ikke være der hele tiden, så vi appellerer til, at I vil forsøge, at hjælpe hinanden så godt I nu kan.
Forumregler
Forsøg at hjælp hinanden med de problemer der måtte opstå. Arbejdet med forumet er frivilligt og problemer håndteres efter bedste evne. :-)
Erik Olsen
Lokomotivfører
Indlæg: 266
Tilmeldt: 05 aug 2011, 13:48
Digital: Ja
Scale: N
Geografisk sted: Ishøj
Kontakt:

Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af Erik Olsen »

Hvorfor bliver man nogle gange afkrævet ekstra password selvom man er logget ind? Det sker oftest når man er lidt tid om at skrive et svar, men jeg synes den tid er alt for kort.

Der er heller ingen mulighed for at kopiere den tekst man lige har skrevet, når det sker. Alt er tabt. Så er det ofte jeg ikke gider skrive svaret igen.
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af moppe »

Erik Olsen skrev:Hvorfor bliver man nogle gange afkrævet ekstra password selvom man er logget ind? Det sker oftest når man er lidt tid om at skrive et svar, men jeg synes den tid er alt for kort.
Hvilken browser?

Med Firefox oplever jeg det nemlig ikke...

Klaus
bqg
Ledvogter
Indlæg: 171
Tilmeldt: 13 aug 2011, 02:02
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af bqg »

Erik Olsen skrev:Hvorfor bliver man nogle gange afkrævet ekstra password selvom man er logget ind? Det sker oftest når man er lidt tid om at skrive et svar, men jeg synes den tid er alt for kort.

Der er heller ingen mulighed for at kopiere den tekst man lige har skrevet, når det sker. Alt er tabt. Så er det ofte jeg ikke gider skrive svaret igen.
Hej Erik
Kan du efter indtastning ikke bruge browserens tilbageknap og den vej komme tilbage.

Når jeg er på sker det ind imellem, at forbindelsen smutter, så logger jeg ind igen og bruger historikken til at komme tilbage til det indlæg jeg var ved at oprette, der plejer ikke at være problemer med at fortsætte og gemme.
Hans Kurt
Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af Søren »

bqg skrev:Kan du efter indtastning ikke bruge browserens tilbageknap og den vej komme tilbage.
Det kan man som udgangspunkt ikke på websites, når det inkluderer at sende data til serveren. Nogle browsere tillader det, men det er ikke by design.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af Søren »

Erik Olsen skrev:Hvorfor bliver man nogle gange afkrævet ekstra password selvom man er logget ind? Det sker oftest når man er lidt tid om at skrive et svar, men jeg synes den tid er alt for kort.
Jeg oplever heller ikke ovenstående. Jeg benytter Internet Explorer 9. Jeg har svært ved, at finde en umiddelbar årsag til problemet, hvis jeg ikke kan genskabe det.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af gert »

Det fænomen har jeg aldrig oplevet. Jeg har dog lavet en del indlæg her.

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
Erik Olsen
Lokomotivfører
Indlæg: 266
Tilmeldt: 05 aug 2011, 13:48
Digital: Ja
Scale: N
Geografisk sted: Ishøj
Kontakt:

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af Erik Olsen »

moppe skrev:Hvilken browser?
IE8 - det er på kontoret hvor jeg ikke selv kan vælge.
Erik Olsen
Lokomotivfører
Indlæg: 266
Tilmeldt: 05 aug 2011, 13:48
Digital: Ja
Scale: N
Geografisk sted: Ishøj
Kontakt:

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af Erik Olsen »

bqg skrev:Kan du efter indtastning ikke bruge browserens tilbageknap og den vej komme tilbage.
Nej, desværre. Med tilbageknappen kommer jeg til svarvinduet inden jeg har redigeret og skrevet mit svar.
Erik Olsen
Lokomotivfører
Indlæg: 266
Tilmeldt: 05 aug 2011, 13:48
Digital: Ja
Scale: N
Geografisk sted: Ishøj
Kontakt:

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af Erik Olsen »

bahnfannet skrev:Jeg oplever heller ikke ovenstående. Jeg benytter Internet Explorer 9.
Jeg oplever det sjældent hjemme hvor jeg bruger IE9, men på kontoret har jeg IE8, og den kan jeg ikke bare lige opdatere.
Erik Olsen
Lokomotivfører
Indlæg: 266
Tilmeldt: 05 aug 2011, 13:48
Digital: Ja
Scale: N
Geografisk sted: Ishøj
Kontakt:

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af Erik Olsen »

bahnfannet skrev:Jeg har svært ved, at finde en umiddelbar årsag til problemet, hvis jeg ikke kan genskabe det.
Du skal vel teste sitet i forskellige browsere. Vil du fortælle at du kun tester i IE9?
Besvar