forslag til forum forbedring

Har du spørgsmål til brugen af forumet? Stil dit spørgsmål her. Vi kan desværre ikke være der hele tiden, så vi appellerer til, at I vil forsøge, at hjælpe hinanden så godt I nu kan.
Forumregler
Forsøg at hjælp hinanden med de problemer der måtte opstå. Arbejdet med forumet er frivilligt og problemer håndteres efter bedste evne. :-)
Besvar
kehoe
Trafikelev
Indlæg: 2
Tilmeldt: 06 aug 2012, 15:18
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail

forslag til forum forbedring

Indlæg af kehoe »

først tak for et godt forum, jeg har fulgt lidt med herinde og er allerede irriteret over at når der er et link til noget andet, et billed eller noget så åbner det i samme fane, bladrer jeg så videre derinde og vil tilbage er der lang vej med tilbage knappen, kunne forummet ikke blive udstyret med et MOD der klarede dette for os brugere så vi forblev på baneforum.?

https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2113035

Martin Thorborg (Web guru) skriver også i sine web bøger at det er dybt godnat at sende brugerne over på et andet site nu de endelig har fundet vej til dig site.
bqg
Ledvogter
Indlæg: 171
Tilmeldt: 13 aug 2011, 02:02
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail

Re: forslag til forum forbedring

Indlæg af bqg »

kehoe skrev:først tak for et godt forum, jeg har fulgt lidt med herinde og er allerede irriteret over at når der er et link til noget andet, et billed eller noget så åbner det i samme fane, bladrer jeg så videre derinde og vil tilbage er der lang vej med tilbage knappen, kunne forummet ikke blive udstyret med et MOD der klarede dette for os brugere så vi forblev på baneforum.?

https://www.phpbb.com/community/viewtop ... &t=2113035

Martin Thorborg (Web guru) skriver også i sine web bøger at det er dybt godnat at sende brugerne over på et andet site nu de endelig har fundet vej til dig site.
Kan du ikke klare det med tryk på rullehjulet, det kan jeg i Firefox. Ellers er der højreklik.

Problemet med tilføjelser er, at de skal opdateres, når der kommer opdatering til PHPBB. Det kan hurtigt blive en arbejdskrævende proces.
Hans Kurt
Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV
gmmz
Lokomotivfører
Indlæg: 1465
Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Tillig
Geografisk sted: Stilling

Re: forslag til forum forbedring

Indlæg af gmmz »

Hej

det har været skrevet før, hvis du trykker på Ctrl samtidig med du klikker på linket, så åbner det i et nyt vindue
mvh
Søren Andersen

medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
kehoe
Trafikelev
Indlæg: 2
Tilmeldt: 06 aug 2012, 15:18
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail

Re: forslag til forum forbedring

Indlæg af kehoe »

jeg ved godt hvordan man omgår det, men har man kun den ene hånd er et klik på musen imens man holder shift nede stort set umuligt, og klikket med musen virker skidt for hjulet drejer og så står man et helt andet sted.
anyway det bare generelt et problem fordi man glemmer at tage sine forholdsregler, og så har man problemet med at være forsvundet fra forummet.

og så meget opdatering er der ikke behov for, det har virket fint i flere år der hvor jeg er webmaster
Besvar