Udelukkelse

Har du spørgsmål til brugen af forumet? Stil dit spørgsmål her. Vi kan desværre ikke være der hele tiden, så vi appellerer til, at I vil forsøge, at hjælpe hinanden så godt I nu kan.
Forumregler
Forsøg at hjælp hinanden med de problemer der måtte opstå. Arbejdet med forumet er frivilligt og problemer håndteres efter bedste evne. :-)
Besvar
Bonden
Trafikelev
Indlæg: 3
Tilmeldt: 16 aug 2011, 14:01
Digital: Nej

Udelukkelse

Indlæg af Bonden »

Jeg har altid interesseret mig for og været fascineret af togdrift og er helt ny bruger af denne fremragende hjemmeside. Jeg har ingen modeljernbane, men nyder i høj grad at være "med på en kigger", både i det virkelige 1:1-liv såvel som i 1:87 men også det at kunne orientere sig om den utrolige udvikling på området, og hvad der sker i modelmiljøet har min interesse, og her er denne side jo fantastisk.

Som noget af det første studerede jeg OSS, med gode veldefinerede svar, men jeg studsede lidt over et enkelt spørgsmål:

"Jeg har tilmeldt mig for et stykke tid siden, og kan nu ikke logge ind længere?!"

Her er svaret: "Der kan være flere grunde til, at du ikke kan logge ind. /.../ Problemet kan også skyldes, at administratoren har slettet eller deaktiveret din konto, fordi du ikke har skrevet nogle indlæg. Det er normal procedure med jævne mellemrum at fjerne brugere, som aldrig har skrevet indlæg. Tilmeld dig igen for at blande dig i diskussionerne"

Betyder det, at jeg vil blive lukket ud i kulden, hvis jeg ikke skriver indlæg med visse mellemrum? Og hvor lang tid skal der være imellem?

De venligste hilsener og held og lykke med siden.
Bonden
Baneforum.dk
Generaldirektør
Indlæg: 68
Tilmeldt: 30 jul 2011, 07:44
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: PECO Streamline
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Udelukkelse

Indlæg af Baneforum.dk »

Hejsa
Bonden skrev:Betyder det, at jeg vil blive lukket ud i kulden, hvis jeg ikke skriver indlæg med visse mellemrum? Og hvor lang tid skal der være imellem?
OSS teksten er ikke ændret fra den standardtekst, der følger med forumsoftwaren, derfor kan der være lidt forskel på virkelighed og teori. Realiteten er dog, at brugere, der har meldt sig til, men aldrig oprettet indlæg bliver slettet efter et stykke tid (omkring seks måneder). På den måde sikrer vi et realistisk billede af antallet af aktive brugere. Det er for at undgå, at forum melder over f.eks. 1000 tilmeldte, når det i realiteten kun er en 40 - 50 stykker som er egentlig aktive.

Det er ikke planen at slette brugere, der har oprettet indlæg og ellers af og til deltager i debatterne.
Bonden skrev:De venligste hilsener og held og lykke med siden.
Tak for det!
Med venlig hilsen
baneforum.dk,
Søren


Har du spørgsmål til brugen af forum? Kan du stille dem under forumsupport
Besvar