forfremmelser

Har du spørgsmål til brugen af forumet? Stil dit spørgsmål her. Vi kan desværre ikke være der hele tiden, så vi appellerer til, at I vil forsøge, at hjælpe hinanden så godt I nu kan.
Forumregler
Forsøg at hjælp hinanden med de problemer der måtte opstå. Arbejdet med forumet er frivilligt og problemer håndteres efter bedste evne. :-)
Baneforum.dk
Generaldirektør
Indlæg: 68
Tilmeldt: 30 jul 2011, 07:44
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: PECO Streamline
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: forfremmelser

Indlæg af Baneforum.dk »

gert skrev:Hvorfor har generaldirektøren titel af "site admin" . Generalædirektør er da en titel og ikke et navn.
Sådasn bare lige for systemets skyld hvis det skal bruges til lidt sjov ger på forum - og det skal det da!
Hermed gjort! :-)
Med venlig hilsen
baneforum.dk,
Søren


Har du spørgsmål til brugen af forum? Kan du stille dem under forumsupport
Erik Olsen
Lokomotivfører
Indlæg: 266
Tilmeldt: 05 aug 2011, 13:48
Digital: Ja
Scale: N
Geografisk sted: Ishøj
Kontakt:

Re: forfremmelser

Indlæg af Erik Olsen »

gert skrev:trafikelev-trafikmedhjælper-trafikassistent-overtrafikassistent-trafikkontrollør (og derfra videre af ad forskellige spor, bl a til stillingen som stationsforstander)
Hvorfor kun perronartister? Der er da andre ting som er sjovere.
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: forfremmelser

Indlæg af moppe »

Erik Olsen skrev:Hvorfor kun perronartister? Der er da andre ting som er sjovere.
I bund og grund er det jo op til webmaster at bestemme, men forslag til en eventuel "karriererangstige" der er mere spændende må du gerne komme med.

Så må vi se om han ændrer noget........

Klaus
Baneforum.dk
Generaldirektør
Indlæg: 68
Tilmeldt: 30 jul 2011, 07:44
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: PECO Streamline
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: forfremmelser

Indlæg af Baneforum.dk »

moppe skrev:I bund og grund er det jo op til webmaster at bestemme, men forslag til en eventuel "karriererangstige" der er mere spændende må du gerne komme med.
Jeg henviser til følgende indlæg, hvor jeg skriver, at ideer er velkomne. :-) Jeg har begrænset fantasi, når det kommer til titler, så hvis en vil komme med et komplet forslag, så lægger jeg blot det ind i stedet. :-)
Med venlig hilsen
baneforum.dk,
Søren


Har du spørgsmål til brugen af forum? Kan du stille dem under forumsupport
Erik Olsen
Lokomotivfører
Indlæg: 266
Tilmeldt: 05 aug 2011, 13:48
Digital: Ja
Scale: N
Geografisk sted: Ishøj
Kontakt:

Re: forfremmelser

Indlæg af Erik Olsen »

moppe skrev:forslag til en eventuel "karriererangstige" der er mere spændende må du gerne komme med
Så tror I sikkert jeg tænker på lokomotivfyrbøderaspirant - lokomotivfyrbøder - lokomotivfører - lokomotivkørelærer - lokomotivinstruktør - lokomotivmester osv. Det gør jeg slet ikke. Jeg tænker naturligvis på sikringsmontør - sikringsmekaniker - sikringsmester - sikringsingeniør eller banearbejder - banemontør (her er jeg lidt på gyngende grund for jeg husker ikke hvad det præcist hedder) - banemester - baneingeniør osv. Nogle af jer kan sikkert putte nogle flere betegnelser på og ordne dem i korrekt rækkefølge.
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: forfremmelser

Indlæg af moppe »

Erik Olsen skrev: Nogle af jer kan sikkert putte nogle flere betegnelser på og ordne dem i korrekt rækkefølge.
Det er der problematikken træder ind - det er der åbenbart ikke rigtigt nogen der kan.....


Klaus
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: forfremmelser

Indlæg af Søren »

moppe skrev:Det er der problematikken træder ind - det er der åbenbart ikke rigtigt nogen der kan.
Nej, det er også der jeg kommer til kort. Jeg har overvejet om vi skal være lokomotiver i stedet. :-)

På Stummiforum.de er de togtyper, som f.eks. regionaltog og intercitytog, men jeg synes ikke rigtig det giver særlig mange forskellige slags.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Re: forfremmelser

Indlæg af gert »

så kunne det være 3. klasse, 2. og 1 samt VIP.

Det var meget lettere hvis vi interesserede os for noget militært - der er rangordenen ret fastlagt.

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
Erik Olsen
Lokomotivfører
Indlæg: 266
Tilmeldt: 05 aug 2011, 13:48
Digital: Ja
Scale: N
Geografisk sted: Ishøj
Kontakt:

Re: forfremmelser

Indlæg af Erik Olsen »

gert skrev:Det var meget lettere hvis vi interesserede os for noget militært
Det giver bare sådan nogen ubehagelige associationer med krig og drab og den slags.
gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Re: forfremmelser

Indlæg af gert »

Erik Olsen skrev:
gert skrev:Det var meget lettere hvis vi interesserede os for noget militært
Det giver bare sådan nogen ubehagelige associationer med krig og drab og den slags.

Det er jeg ganske enig i - men rangordenen har de styr på i de kredse.

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
Besvar