Billeder til indlæggene

Har du spørgsmål til brugen af forumet? Stil dit spørgsmål her. Vi kan desværre ikke være der hele tiden, så vi appellerer til, at I vil forsøge, at hjælpe hinanden så godt I nu kan.
Forumregler
Forsøg at hjælp hinanden med de problemer der måtte opstå. Arbejdet med forumet er frivilligt og problemer håndteres efter bedste evne. :-)
Besvar
Skovsøekspressen
Godsforvalter
Indlæg: 136
Tilmeldt: 03 aug 2011, 09:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Geografisk sted: Silkeborg

Billeder til indlæggene

Indlæg af Skovsøekspressen »

Hvordan vedhæfter man billeder til indlæggene? Kan ikke lige hitte ud af det. Eller skal man være andet end trafikelev, for at kunne gøre det?

Mvh
Claus
bygger01
Lokomotivfører
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Re: Billeder til indlæggene

Indlæg af bygger01 »

Jeg tror Du bliver forfremmet ved indlæg nummerv 25, så prøve at skrive et til................

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).

Skovsøekspressen
Godsforvalter
Indlæg: 136
Tilmeldt: 03 aug 2011, 09:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Billeder til indlæggene

Indlæg af Skovsøekspressen »

ok, det prøver jeg lige så! :D

Mvh
Claus
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Billeder til indlæggene

Indlæg af moppe »

Skovsøekspressen skrev:Hvordan vedhæfter man billeder til indlæggene? Kan ikke lige hitte ud af det. Eller skal man være andet end trafikelev, for at kunne gøre det?
Under vinduet man skriver i er der to faneblade, klik på "upload af vedhæftede filer".

Klik på "gennemse", vælg den fil du vil uploade og klik på "tilføj filen". Nu dukker der en firkant op under det felt du skriver indlægget i, kaldet vedhæftede filer.

Man kan så stille markøren et sted i tekstfeltet og så klikke på "placer inline", dermed kommer billedet op i teksten, hvor markøren er. Men langt de fleste gange er det nok blot at vedhæfte filen som jeg har gjort her.

Klaus
Vedhæftede filer
opstilling højre copy.gif
opstilling højre copy.gif (29.41 KiB) Vist 4208 gange
Skovsøekspressen
Godsforvalter
Indlæg: 136
Tilmeldt: 03 aug 2011, 09:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Billeder til indlæggene

Indlæg af Skovsøekspressen »

Kan stadigvæk ikke uploade billeder. Når jeg kommer til knappen "tilføj filen", så sker der ikke noget, der kommer ikke nogen firkant frem, selv om jeg venter et stykke tid. Den melder "Fatal error", fordi der går mere end 30 sek. Er det mon fordi billedet er i en for høj opløsning?

Mvh
Claus
gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Re: Billeder til indlæggene

Indlæg af gert »

Hej Claus!

absolut max størrelse er 2MB. Det er heller ikke alle formater der kan uploades.

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
Skovsøekspressen
Godsforvalter
Indlæg: 136
Tilmeldt: 03 aug 2011, 09:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Billeder til indlæggene

Indlæg af Skovsøekspressen »

Hej Gert

Ja det kan jeg godt se det med de 2 mb nu. Fik det til at virke takket være et redigeringsprogram, og har lagt et foto ud af min S-maskine i en anden tråd :D

Mvh
Claus
Besvar