Børneværelset

Præsenter din modeljernbane, dit nyeste diorama eller nyeste skud på samlingen. Husk at bruge billeder, så vi alle kan nyde det.
Besvar
ShortyDK
Trafikelev
Indlæg: 9
Tilmeldt: 13 feb 2014, 19:09
Digital: Nej
Scale: H0 - 2-rail

Børneværelset

Indlæg af ShortyDK »

Ølstykke og omegns modeljernbane klub præsentere.. hmm.. det er der squtte noget der hedder :shock:

Märklin 3-skinne drift C-skinner

4-8 togstammer (hvoraf de 3 afventer på skyggebanegården)

En større station med tilhørende storby, resten af landskab idyllisk dansk landskab - Epoke III ?

Fra skyggebanegården køres til niveau 2 via helix, landskabs kørsel med vendesløjfe.

Fra vendesløjfen tilbage til helix og op til niveau 3 hvor tog ankommer til station, omløb er muligt men ikke nødvendigt.

Da perronspor fortsætter ind under storbyen og kører ned til niveau 2.5 hvor der igen køres igennem landskabet inden toget vender rundt om helixen.

Efter turen rundt om helix køres der tilbage til stationen og ny togstammen kan sættes med afgang ned til skyggebanegården via helix,

Dét er planen og jeg er rigtig glad for den, så glad så jeg er begyndt at bygge på anlægget :)

Med venlig hilsen Claus
Vedhæftede filer
Min bane
Min bane
esben2009
Ledvogter
Indlæg: 165
Tilmeldt: 23 maj 2015, 18:42
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: C-skinner

Re: Børneværelset

Indlæg af esben2009 »

Mest af alt kan jeg godt lide at du har en klar idé om hvordan dine tog skal køre, den slags vil holde byggegejsten oppe :)
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Børneværelset

Indlæg af Søren »

ShortyDK skrev:Dét er planen og jeg er rigtig glad for den, så glad så jeg er begyndt at bygge på anlægget :)
...og dét, skal vi se billeder af! :-)

Spændende sporplan! :)

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Besvar