Udvid

Her kan du stille alle de spørgsmål om modeljernbaner du måtte brænde inde med. Der er ingen dumme spørgsmål. Vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig med dit modeljernbaneproblem.
Fbi123
Trafikelev
Indlæg: 6
Tilmeldt: 04 nov 2011, 23:12
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Udvid

Indlæg af Fbi123 »

Hej hvordan udvid jeg mit modeltog til en C2 for jeg er ny her ine og jeg kune ikke se nå om det her for jeg har kig efter det vil vær godt hvis der er nogen ved hvordan man gør hilsen fbi123
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Udvid

Indlæg af moppe »

Fbi123 skrev:Hej hvordan udvid jeg mit modeltog til en C2
Godt spørgsmål.

Det kommer i høj grad an på, hvad du har i forvejen. Prøv at beskriv din nuværende bane og den styring du har.


Klaus
Fbi123
Trafikelev
Indlæg: 6
Tilmeldt: 04 nov 2011, 23:12
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Re: Udvid

Indlæg af Fbi123 »

Det er Märklin start pakke digtal tråløs styning
bygger01
Lokomotivfører
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Re: Udvid

Indlæg af bygger01 »

I stedet for skriveriet, var det måske bedre, at Du besøgte en klub eller en privatperson, der ville vise frem. Det vil Du få meget mere ud af

Så hvis den løsning prøves, skal Du lige oplyse, hvor Du bor og om hvor langt Du vil bevæge Dig

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).

gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Re: Udvid

Indlæg af gert »

Så vidt jeg husker, er der vist eksempler på anvendelsen af C2 sættet i forbindelse med et startsæt. Det findes enten på æsken eller inden i æsken.

Under alle omstændigheder vil det være godt at besøge en klub og få en god snak - og en god oplevelse.

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
bygger01
Lokomotivfører
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Re: Udvid

Indlæg af bygger01 »

Fbi123 skriver at han har en trådløs styring, så det er lidt afhængig af antallet af loko'er, hva' glæde han kan have af en CS2

Så det er næsten lig mig - i gang med 2. bane uden den store kørsel indtil nu og jeg har både CS1 & CS2 ( der er en anden baggrund for 2'eren, men den historie er kendt ), hvis man må være lidt selvironisk ......

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).

gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Re: Udvid

Indlæg af gert »

bygger01 skrev:Fbi123 skriver at han har en trådløs styring, så det er lidt afhængig af antallet af loko'er, hva' glæde han kan have af en CS2

Så det er næsten lig mig - i gang med 2. bane uden den store kørsel indtil nu og jeg har både CS1 & CS2 ( der er en anden baggrund for 2'eren, men den historie er kendt ), hvis man må være lidt selvironisk ......

Det er udvidelsessættet C2 der er tale om - ikke styringen CS2.

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
Fbi123
Trafikelev
Indlæg: 6
Tilmeldt: 04 nov 2011, 23:12
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Re: Udvid

Indlæg af Fbi123 »

gert skrev:
bygger01 skrev:Fbi123 skriver at han har en trådløs styring, så det er lidt afhængig af antallet af loko'er, hva' glæde han kan have af en CS2

Så det er næsten lig mig - i gang med 2. bane uden den store kørsel indtil nu og jeg har både CS1 & CS2 ( der er en anden baggrund for 2'eren, men den historie er kendt ), hvis man må være lidt selvironisk ......

Det er udvidelsessættet C2 der er tale om - ikke styringen CS2.

Gert
Ja men jeg ved ikke hvordan jeg få udvidelsttet og min nuvæer bande til kør samme så hjælp vil vær rat få
Erik Olsen
Lokomotivfører
Indlæg: 266
Tilmeldt: 05 aug 2011, 13:48
Digital: Ja
Scale: N
Geografisk sted: Ishøj
Kontakt:

Re: Udvid

Indlæg af Erik Olsen »

Fbi123 skrev:Ja men jeg ved ikke hvordan jeg få udvidelsttet og min nuvæer bande til kør samme så hjælp vil vær rat få
Er det det her udvidelsessæt?
http://www.modeltog.nu/product_info.php ... ts_id=6515
gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Re: Udvid

Indlæg af gert »

Ja det er det fbi123 skriver i hvert fald.

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
Besvar