Märklin insider indmeldingstid.

Her kan du stille alle de spørgsmål om modeljernbaner du måtte brænde inde med. Der er ingen dumme spørgsmål. Vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig med dit modeljernbaneproblem.
Besvar
Ksn1205
Ledvogter
Indlæg: 173
Tilmeldt: 15 apr 2017, 09:31
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C

Märklin insider indmeldingstid.

Indlæg af Ksn1205 »

Hej.

Jeg tror jeg har oprettet mig som insider medlem og fik en mail med at jeg ville modtaget noget, men nogen der ved hvor lang tid jeg skal vente på det? Er heller ikke helt sikker på jeg har gjort det rigtig. For kan ikke se jeg har betalt noget endnu...

Er bare nysgerrig for at høre hvad andre har af erfanger med det..
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Märklin insider indmeldingstid.

Indlæg af Søren »

Hej Kasper

Hvornår har du meldt dig til?

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Ksn1205
Ledvogter
Indlæg: 173
Tilmeldt: 15 apr 2017, 09:31
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C

Re: Märklin insider indmeldingstid.

Indlæg af Ksn1205 »

Det gjorde jeg for en uge siden.
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Märklin insider indmeldingstid.

Indlæg af Søren »

Ah okay. Så skal du bare væbne dig med lidt tålmodighed. Informationerne kommer med alm. post. Der kan godt gå længere tid.

Jeg modtog min februar/marts-insider pakke i fredags. Det er dog helt uhørt. Det er ikke ualmindeligt at de er meget længere undervejs (14 dage til tre uger). Jeg ved ikke om de bliver sendt med ultra b-post eller hvor årsagen skal findes. :-)

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

ErikL
Lokomotivfører
Indlæg: 520
Tilmeldt: 12 feb 2015, 19:45
Digital: Ja
Scale: N
Skinnesystem: Minitrix

Re: Märklin insider indmeldingstid.

Indlæg af ErikL »

Det er et tysk postbud der kommer med vores forsendelse, og der tager sin tid. :)

Mvh Erik
-----------------------------
Mini TRIX
Z21 + Digikeijs tilbagemeldinger mm. Qdecoder til signaler.
TrainController Gold

Ksn1205
Ledvogter
Indlæg: 173
Tilmeldt: 15 apr 2017, 09:31
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C

Re: Märklin insider indmeldingstid.

Indlæg af Ksn1205 »

Okay super mange tak for svar jeg venter noget mere.. men hvordan er det så når man bliver medlem og med insider modeller?. Kan må gå ind og se hvad man kan bestille eller hvordan med det? Og kan man være heldig der er nogen ældre modeller man kan komme til hvis de ikke er udsolgt?? For ved der er nogen som er kommet til nogen modeller her for et år siden, som enlig var solgt for flere år siden. Men kan være de medlemmer var medlem den gang men bare først bestilte et par år efter den model kom frem..
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Märklin insider indmeldingstid.

Indlæg af Søren »

Insider modellerne produceres på bestilling. Så der produceres kun de eksemplarer der er bestilt.

Din bedste chance for at bestille en gammel insider model er af lede efter den brugt.

Insider modeller bestilles ved at udfylde en bestillingskupon som fremsendes sammen med Insider materialet. Din forhandler kan også modtage din bestilling ved at du opgiver dit medlemsnummer (fremsendes separat efter tilmelding) og så kan han gå ind og bestille det via Märklins forhandlerportal. Du behøver ikke aflevere kuponen.

Når du har bestilt din insider vare, fremgår din bestilling af medlemsportalen på Märklins hjemmeside. Du bør kontrollere at bestillingen dukker op når forhandleren har bekræftet at den er bestilt.

BEMÆRK: Når din bestilling er ekspederet, så forsvinder den fra medlemsportalen. Det er lidt misvisende, men hvis den har fremgået af listen som værende bestilt, så dukker den også op. 👍

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Ksn1205
Ledvogter
Indlæg: 173
Tilmeldt: 15 apr 2017, 09:31
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C

Re: Märklin insider indmeldingstid.

Indlæg af Ksn1205 »

Så kom min parke med en lille vogn og et blad og min medlemskort. Så må jeg prøve det også se hvordan det er.
Besvar