Roco litra N

Her kan du stille alle de spørgsmål om modeljernbaner du måtte brænde inde med. Der er ingen dumme spørgsmål. Vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig med dit modeljernbaneproblem.
Besvar
Hans Nielsen
Trafikelev
Indlæg: 10
Tilmeldt: 02 sep 2017, 16:18
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Trix
Geografisk sted: Odense

Roco litra N

Indlæg af Hans Nielsen »

Jeg overvejer at købe Roco's Litra N , da jeg syntes at det er et flot lokomotiv. Min modelbane med Trix c skinner er ikke særlig stor, grundet pladsmangel, så jeg må bruge 36o i radius på nogle af bue skinnerne. Jeg har læst flere steder, at det ikke er sagen for det store lokomotiv at køre i så små kurver . Er der nogen modelbanefolk her, der har erfaring med dette problem?.
MVH Hans Brehm Nielsen
Cargoman
Godsforvalter
Indlæg: 131
Tilmeldt: 27 apr 2015, 21:01
Digital: Nej
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Roco Line
Geografisk sted: Devils Island
Kontakt:

Re: Roco litra N

Indlæg af Cargoman »

Hans Nielsen skrev: 20 apr 2018, 19:55 Jeg overvejer at købe Roco's Litra N , da jeg syntes at det er et flot lokomotiv. Min modelbane med Trix c skinner er ikke særlig stor, grundet pladsmangel, så jeg må bruge 36o i radius på nogle af bue skinnerne. Jeg har læst flere steder, at det ikke er sagen for det store lokomotiv at køre i så små kurver . Er der nogen modelbanefolk her, der har erfaring med dette problem?
Jeg har ingen erfaring med damplokomotiver, men hvis jeg var dig, ville jeg starte med at kigge på Roco´s egen hjemmeside, for eksempel her.
Med venlig hilsen
Rene
_____________________________________
Moderne tog på danske skinner
Besvar