Pendultog og CS3

Her kan du stille alle de spørgsmål om modeljernbaner du måtte brænde inde med. Der er ingen dumme spørgsmål. Vi skal gøre vores bedste for at hjælpe dig med dit modeljernbaneproblem.
JRA
Godsforvalter
Indlæg: 126
Tilmeldt: 01 jul 2017, 11:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Jyllinge

Pendultog og CS3

Indlæg af JRA »

Er der venligst nogen der kan hjælpe? :!:

Jeg er igang med at lærer at oprette hændelser i min CS3’ er og det er gået indtil jeg skulle oprette en hændelse i forhold til et pendultog med kontaktsport, hvor jeg modsat Marklins bog “Running trains digitally with CS3”, har valgt at benytte kontakt spor af typen 24994(med vippekontakt som jeg bl.a benytter i forbindelse med Spielewelt, som fungere fint!), istedet for 24995, men det fungere tilsyneladende ikke? :cry: -hjælp.? Og hvis det er fordi jeg benytter forkert kontaktspor -hvori består så forskellen? :o
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Pendultog og CS3

Indlæg af Søren »

Det er næppe fordi du benytter kontaktspor. Det er præcis samme koncept. Du må prøve at fortælle hvad du har gjort og hvad det er som ikke virker.

Se evt. her om at oprette et pendeltog:
http://railway.zone/post/creating-a-shu ... -station-3

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

JRA
Godsforvalter
Indlæg: 126
Tilmeldt: 01 jul 2017, 11:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Jyllinge

Re: Pendultog og CS3

Indlæg af JRA »

Hej Søren

Først tak for svar og jeg m heller ikke, at der var forskel, hvad enten jeg benyttede kontaktspor 24995 eller 24994?

Mht. Dit link kan jeg desværre ikke få det til at virke?