DMJU vokser!

Forum for alle spørgsmål om modeljernbaner i alle skalaer. Her kan du debattere og stille spørgsmål om emner, der ikke finder plads i de andre fora.
Besvar
DMJU
Stationsforstander
Indlæg: 63
Tilmeldt: 19 jan 2012, 22:08
Digital: Ja
Scale: Other Scale
Kontakt:

DMJU vokser!

Indlæg af DMJU »

DMJU vokser!
Et tydeligt tegn på dette er antallet af medlemsklubber
som i løbet af 2016 rundede de 100, og som stadig øges med nye klubber. Mens disse linjer skrives er yderligere to klubber på vej...

En anden målestok er vores årlige udstillinger, som siden 2015 har været udfordret af pladsmangel, så det har knebet med plads til alle de udstillere der ønsker at være med. Højdepunktet er nået her i 2017 i Køge, hvor vi tvunget af omstændighederne har måttet dele udstillingen i to lokationer, nemlig i selve Køge Hallerne og i Rishøj hallen. Dette gav os til gengæld 3.400 m2 udstillingsareal, mere plads end nogensinde tidligere. På trods af dette kan vi nu melde så godt som udsolgt af stande.

Forklaringen på vokseværket skal naturligvis søges i den aktive, ja, nærmest aggressive, synliggørelses politik som DMJU har gennemført de senere år. Vi deltager på så mange messer, træf og lokale udstillinger som vi overhovedet kan magte, og benytter enhver anledning til at promovere vores hobby. Også de mange aktiviteter som klubberne rundt om i landet står for har naturligvis stor betydning for væksten.
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: DMJU vokser!

Indlæg af moppe »

Hej DMJU.

Hvor er det fedt at så mange har meldt sig til, det viser at nogen gør det rigtige og udvider vores hobby.
Jeg har været med på de sidste mange DMJU udstillinger i Køge og Kolding. Det har været noget trægt i Køge, det ved jeg og opdelingen i de to haller er måske ikke det fedeste. Men jeg forstår godt at i vælger løsningen frem for at måtte sige nej til nogen.
Ideen med shuttlebusser mellem stederne er fint, omend nogen nok ikke kommer til at se det hele.

Jeg håber for Køgehallernes skyld at de får bygget den planlagte hal, inden 2019, så DMJU kan komme igen og få plads nok et sted.

Keep up the god work, som de siger henne i England ;-)

Klaus (ja jeg kommer også til Køge i år)
henho
Lokomotivfører
Indlæg: 216
Tilmeldt: 16 jul 2012, 14:02
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: PIKO A Peco Roco
Geografisk sted: Ringkøbing

Re: DMJU vokser!

Indlæg af henho »

Tillykke :D :D
Med venlig hilsen

Henrik

2-skinne, medlem af SdMJK. Bruger Z21 på hjemmebanen.
Claus H
Lokomotivfører
Indlæg: 382
Tilmeldt: 21 apr 2015, 21:31
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: K-skinner

Re: DMJU vokser!

Indlæg af Claus H »

Også et stort tillykke herfra ;)

Regner bestemt også med at kigge forbi Køge, hvis tingene falder i hak.

Mvh
Claus
Besvar