Märklins O-vogne

Forum for alle spørgsmål om modeljernbaner i alle skalaer. Her kan du debattere og stille spørgsmål om emner, der ikke finder plads i de andre fora.
bygger01
Lokomotivfører
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Re: Märklins O-vogne

Indlæg af bygger01 »

Har spurgt Hr. Rosa og han har ikke flere på lager af det sæt

Med hensyn til H0 Aalborg har jeg set det og det er et flot anlæg med lange strækninger mellem stationer, hvilket også fremgår af deres sporplan

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).

gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Re: Märklins O-vogne

Indlæg af gert »

bygger01 skrev:Har spurgt Hr. Rosa og han har ikke flere på lager af det sæt
Det var lidt træls - men der kan være andre der har dem.

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
Skovsøekspressen
Godsforvalter
Indlæg: 136
Tilmeldt: 03 aug 2011, 09:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Märklins O-vogne

Indlæg af Skovsøekspressen »

Kan også fortælle at der heller ikke er O-vogne inde på NMJ´s store hjemmeside. Men som det bliver nævnt, kan andre jo godt ligge inde med nogen.

Muligvis kan han have dem liggende inde hos "På Sporet" i Vesterbrogade i København. Han interesserer sig i hvert fald meget for udenlandske vogne der har været igennem Danmark, og har da også købt flere af slagsen hos ham. Han ved også meget om det og kan altid fortælle en god historie :D

Så det var måske en mulighed, hvis man kommer på de kanter.

Mvh
Claus
Bjarke T
Trafikelev
Indlæg: 14
Tilmeldt: 08 aug 2011, 22:16
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg(Ab)

Re: Märklins O-vogne

Indlæg af Bjarke T »

Hej med jer.

Med hensyn til O-vogne, så har jeg dem Hobbytrade har lavet. Og de er til salg. Så smid en besked hvis det er noget.

Med venlig hilsen

Bjarke
Det er fedt at være nittetæller, og være stolt af det.
Skovsøekspressen
Godsforvalter
Indlæg: 136
Tilmeldt: 03 aug 2011, 09:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Märklins O-vogne

Indlæg af Skovsøekspressen »

Tak for tilbudet om Hobbytrades O-vogne :D Men har allerede en stor flok af dem i forvejen. Grunden til at jeg syntes at Märklin-vognene var interessante, var fordi de var af en lidt nyrere type end Hobbytrades og dermed kunne give noget variation. Og stod faktisk i et stykke tid også til at vinde auktionen på QXL på de 3 vogne fra Märklin, men som det ofte sker med spændende ting, så kom der en anden byder ind i billedet. Og han bød dem for højt op i forhold til det jeg ville give.

Men nu kommer er jo efterhånden et par modelbanemarkeder, og det kunne jo tænkes..... :D

Mvh
Claus
Besvar