I phone / help

Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Besvar
bygger01
Lokomotivfører
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

I phone / help

Indlæg af bygger01 »

Jeg har skaffet mig en Iphone 4

Er der nogen, som kan hjælpe mig med den direkte vej til at downloade den direkte vej, så jeg kan få samme billede for stýringen af lokomotiverne, som er på en CS2

Der er endnu ikke en router til CS2, så der er bare nysgerrighed for se billedet

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).

moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: I phone / help

Indlæg af moppe »

bygger01 skrev:Er der nogen, som kan hjælpe mig med den direkte vej til at downloade den direkte vej, så jeg kan få samme billede for stýringen af lokomotiverne, som er på en CS2

Der er endnu ikke en router til CS2, så der er bare nysgerrighed for se billedet
Hvilken app har du puttet på din iphone?

Klaus
bqg
Ledvogter
Indlæg: 171
Tilmeldt: 13 aug 2011, 02:02
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail

Re: I phone / help

Indlæg af bqg »

bygger01 skrev:Jeg har skaffet mig en Iphone 4

Er der nogen, som kan hjælpe mig med den direkte vej til at downloade den direkte vej, så jeg kan få samme billede for stýringen af lokomotiverne, som er på en CS2

Der er endnu ikke en router til CS2, så der er bare nysgerrighed for se billedet
Billede
Er det noget i denne retning du søger?

Denne tråd på Stummis forum, kan evt. være en hjælp
Hans Kurt
Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV
bygger01
Lokomotivfører
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Re: I phone / help

Indlæg af bygger01 »

Det var lige præcis den, men hver gang jeg søgte, kunne jeg "kun" finde TouchCab .....

Så nu vil jeg prøve at købe dette program

Tak

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).

bygger01
Lokomotivfører
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Re: I phone / help

Indlæg af bygger01 »

Klaus

Det er den app, som bqq henviste til, så kan kan man komme i kontakt med CS2 når den er oppe at køre igen.

Men hvor er det fasinerende .......

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).

Besvar