Digital Skyggebanegård - nu som JPG billede

Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Besvar
Rheingold
Stationsforstander
Indlæg: 81
Tilmeldt: 09 aug 2017, 13:56
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C-skinner
Geografisk sted: Region Syddanmark

Digital Skyggebanegård - nu som JPG billede

Indlæg af Rheingold »

Hej Søren…

I forbindelse med dit svar til mit indlæg ” Digital Skyggebanegård ” ( fra 22 Feb. I år viewtopic.php?f=6&t=2621) – har jeg læst dit svar mange gange – og jeg tror jeg er ved at forstå humlen i det hele. Men jeg er sådan indrettet at billeder er meget bedre for mig – så jeg kan se helheden. Derfor har jeg lavet dette JPG billede her i aften ( se herunder ) – for at kunne visualisere det hele for mig selv…

Gider du kigge på det – og se om der er noget der skriger til himlen – inden jeg får forbundet alt for meget…

På forhånd tak.

MVH
Per
Vedhæftede filer
view.jpg
Märklin Digital, C-skinner, CS3, MS2, Epoke II-III-IV-V .... og samler på Märklin ølvogne
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5229
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Digital Skyggebanegård - nu som JPG billede

Indlæg af Søren »

Hej Per

Umiddelbart ser det fint ud. Som tegningen ser ud nu, har du mulighed for at lave automatisk stop og start af togene når de rammer tilbagemeldingen, samt stille togveje og evt. signaler.

Hvor lange er dine spor på skyggebanegården?

Jeg forstår godt det med at tegninger nu engang er bedst. Sådan har jeg det også selv.

Hvis det er en CS3+ så behøver du ikke strøm til dit S88 AC modul. Den får strøm fra CS3'eren.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Rheingold
Stationsforstander
Indlæg: 81
Tilmeldt: 09 aug 2017, 13:56
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C-skinner
Geografisk sted: Region Syddanmark

Re: Digital Skyggebanegård - nu som JPG billede

Indlæg af Rheingold »

Hej Søren..

Tak for dit hurtige svar... Ja - jeg har en CS3+ så jeg vil spare strømforsyningen til min S88. Mine spor i skyggebanegården er rimelig lange - af min banes totale størrelse og være - mener spor 3 er det korteste ca. 160 cm - de fire andre er noget længere...

Endnu engang Tak for hjælpen :-)

MVH
Per
Vedhæftede filer
skyggebanegaard1.png
Märklin Digital, C-skinner, CS3, MS2, Epoke II-III-IV-V .... og samler på Märklin ølvogne
Besvar