Motoromdrejninger ?

Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Motoromdrejninger ?

Indlæg af moppe »

Hej Per

Uanset hvad, skal kan vi bare loade en ny lydfil ned i dekoderen, så den skal nok blive "rask" igen :-)
Fredag aften måske?


Klaus
pera
Stationsforstander
Indlæg: 63
Tilmeldt: 21 feb 2016, 22:21
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C og LGB
Geografisk sted: 8970 Dalbyover

Re: Motoromdrejninger ?

Indlæg af pera »

Det lyder rigtig godt jeg holder fredag fri så du siger bare en tid der passer dig mit tlf er 81502640 hvis det er nemmere og aftale nærmer 😉 tak
Med Venlig Hilsen
Per A

Märklin CS3+, C Skinner, 3 Skinne drift. Kælderkøbing modeljernbane. og LGB i Haven
pera
Stationsforstander
Indlæg: 63
Tilmeldt: 21 feb 2016, 22:21
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C og LGB
Geografisk sted: 8970 Dalbyover

Re: Motoromdrejninger ?

Indlæg af pera »

Super god aften i Fredags min Sølvpil fik lagt lydene ind igen takket være Moppe (Klaus) en kæmpe tak for det. Den hade nogle forkerte lyde efter jeg fik ny decoder i, men nu er den helt okay igen. :)

Med Venlig Hilsen
Per A

Märklin CS3+, C Skinner, 3 Skinne drift. Kælderkøbing modeljernbane. og LGB i Haven
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Motoromdrejninger ?

Indlæg af moppe »

Jeg fik lagt ny lyd i dekoderen, det viste sig at det var gasturbine VT11 / BR 602 lyden der var i dekoderen. Og den lyder SLET IKKE som en dieselmotor :-)

Så det blev til VT11.5 / MA lyd, krydret med alt hvad ESU har af danske stationsudkald.

Da det tager cirka en halv times tid at smide lydene på fik vi en masse snak. Er du gal de historier jeg fik fortalt:-)

Per havde taget sin CS3 med og nogle skinner - sidstnævnte glemte han, så de har nu plads på min reol til vi mødes igen.


Det er rart at kunne hjælp andre, specielt når det nu var så let. Per har nu den store opgave at få lagt alle funktioner ind på sin CS3......



Klaus
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5229
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Motoromdrejninger ?

Indlæg af Søren »

Fedt at høre! 👍

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Besvar