Selvfølgelig er der det. Du læser da bare her på Baneforum.
Her er en Google-søgning som gør det nemt:
https://www.google.com/search?q=s88+site%3Abaneforum.dk
Har du nogle specifikke spørgsmål?
Du skal være opmærksom på, at Viessmanns tilbagemeldingsdekodere er af en ældre type som ikke benytter S88-N (netværkskabler), dette giver ikke en nær så stabil overførsel som de moduler der benytter netværkskabler. CS3 er i øvrigt så moderne, at den slet ikke supporterer det stik som Viessmanns moduler benytter. Derfor skal der en converter til, som også koster et eller andet.
S88-N moduler (som f.eks. Märklin S88-DC) er klart at foretrække.
Hvis du benytter Märklins S88-DC så arbejder du med skinnen som kontaktspor, her skal du slet ikke bruge reed-kontakter. Jeg vil til enhver tid foretrække, at undgå reed-kontakter og bare benytte sporet. Du opnår en meget mere interessant tilbagemelding, da sporet vil være besat i al den tid toget befinder sig på sporet. Ikke kun når det er er over et bestemt punkt, som på reed-kontakten.
Du kan også kombinere de to, altså sporbesatmeldinger og reed-kontakter, da de kan løse forskellige opgaver afhængig af behov. Reed-kontakter er en "punkt i tiden" tilbagemelding, som også kan have sin berettigelse. Sporbesatmeldinger er en permanent tilbagemelding, som er god, hvis man vil vide om der holder et tog.
Her er et uddrag fra manualen, der beskriver hvordan det fungerer. Du sender returlederen gennem S88-modulet, som måler på strømforbruget. Når der er et tog, så vil det bonne ud på din CS3. Hvis du overvåger et strømløst stykke (f.eks. ved signal eller skyggebanegård), tager du en 1,5 kOhm modstand med i spillet. Så kan du måle strømforbrug i stykker, hvor strømmen er slukket.
Selv om mange af vores artikler her omfatter 3-skinne, så er principperne langt hen ad vejen de samme som uanset system (3-skinne, 2-skinne, H0 eller N). Så især i spørgsmål om CS3, kan du lade dig inspirere. Alle mine indlæg er skrevet med 2-skinne som udgangspunkt, da det er det jeg selv benytter.