Jernbanedrift anno 2012

Har du spørgsmål angående forbilledet for din modeljernbane, så stil dem i dette forum.
Besvar
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Jernbanedrift anno 2012

Indlæg af moppe »

Var i Vejle i dag og lige før jeg skulle dreje ud på havnen, gik min bil ret meget i stå og mit kamera sneg sig op til den åbne siderude....

MK lokomotiverne har altid haft en vis tiltrækningskraft på mig, med de 2 aksler langt fra hinanden og det firkantede udseende. Derfor måtte jeg (tog-nørd som jeg nu er) lige nappe billedet her.......


Klaus
Vedhæftede filer
DB MK 612 med GATX tankvogn - Vejle havn 20120203
DB MK 612 med GATX tankvogn - Vejle havn 20120203
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Jernbanedrift anno 2012

Indlæg af Søren »

moppe skrev:MK lokomotiverne har altid haft en vis tiltrækningskraft på mig, med de 2 aksler langt fra hinanden og det firkantede udseende. Derfor måtte jeg (tog-nørd som jeg nu er) lige nappe billedet her.
Der mangler da vist et S i logoet på maskinen, nåå nej. For min skyld måtte de gerne male dem trafikrøde - og nogle kunne udsende en model. Jeg ville godt købe en. ;-)

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Jernbanedrift anno 2012

Indlæg af moppe »

[quote="bahnfannet"For min skyld måtte de gerne male dem trafikrøde - og nogle kunne udsende en model. Jeg ville godt købe en. ;-)[/quote]

Det er en ganske simpel model og den har været udsendt, men da det er en småserie model fra Kleinspoor er de få der cirkulerer på brugtmarkedet noget dyre (hvis du spørger mig). Men jeg kan godt se det, for du har vel vognen........(GATX)?

Klaus
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Jernbanedrift anno 2012

Indlæg af Søren »

moppe skrev:Det er en ganske simpel model og den har været udsendt, men da det er en småserie model fra Kleinspoor er de få der cirkulerer på brugtmarkedet noget dyre (hvis du spørger mig). Men jeg kan godt se det, for du har vel vognen........(GATX)?
Jeg ved godt, at den har været udsendt. De er af og til på QXL. Derfor måtte de godt udsende den igen. :)

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Jernbanedrift anno 2012

Indlæg af moppe »

bahnfannet skrev:Jeg ved godt, at den har været udsendt. De er af og til på QXL. Derfor måtte de godt udsende den igen. :)
Som Hobbytrade også gerne må genoptage produktionen af MZ IV med manglende "S" i logoet?

Klaus
Besvar