Oprangering 413 DK-DBCSC 185 327 2018-03-17 Fredericia

Har du spørgsmål angående forbilledet for din modeljernbane, så stil dem i dette forum.
Besvar
gmmz
Lokomotivfører
Indlæg: 1465
Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Tillig
Geografisk sted: Stilling

Oprangering 413 DK-DBCSC 185 327 2018-03-17 Fredericia

Indlæg af gmmz »

Her er 185 327 lige ankommet til Fredericia spor 5 som G 44752 fra Padborg
maskinen blev hurtig koblet af og kørt væk, inden jeg nåede at fotografere den foran toget,
og de 2 MK ankom og trak toget ud for at sortere det
1 DK-DBCSC 185 327 2018-03-17 Fa IMG_20180317_114812.jpg
2 DK-DBCSC MK 615 2018-03-17 Fa med MK 609 og tog 44752 IMG_20180317_114946.jpg
3 DK-DBCSC MK 615 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115002.jpg
4 DK-DBCSC MK 609 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115027.jpg
5 D-DB 31 80 277 2 229-3 Habbins 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115047.jpg
6 D-DB 31 80 277 2 003-2 Habbins 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115113.jpg
7 D-DB 37 80 277 0 940-1 Habbins 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115130.jpg
8 D-DB 37 80 277 0 862-7 Habbins 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115208.jpg
9 D-ATG 25 80 436 7 634-9 Laaeks 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115231.jpg
10 D-ATG 25 80 436 7 599-1 Laaeks 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115254.jpg
11 D-DB 31 80 399 1 307-0 Rns-z 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115319.jpg
12 L-CFLCA 31 82 391 7 011-7 Rgs-w 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115343.jpg
13 E-TRFSA 24 71 437 7 156-0 Laaers 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115410.jpg
14 D-TWA 33 80 274 3 077-0 Habbiins 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115439.jpg
15 D-TWA 23 80 294 2 531-7 Hiirrs 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115451.jpg
16 D-ERMD 33 80 932 6 618-1 Uacns 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115457.jpg
17 D-DB 21 80 246 2 541-8 Hbbillns 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115501.jpg
18 D-DB 21 80 245 9 540-5 Hbbillns 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115506.jpg
19 D-DB 21 80 245 7 094-5 Hbbillns 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115511.jpg
20 D-DB 21 80 246 2 418-9 Hbbillns 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115516.jpg
21 D-DBSNI 37 80 352 5 521-5 Roos-t 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115521.jpg
22 D-DB 31 80 467 5 862-5 Shimmns-ttu 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115524.jpg
23 D-DB 31 80 354 0 371-2 Rils 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115530.jpg
24 D-ATG 25 80 429 x xxxx Laes 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115537.jpg
25 SK-ZSSKC 31 56 353 7 114-1 Rils 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115542.jpg
26 SK-ZSSKC 31 56 353 6 087-0 Rils 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115546.jpg
27 SK-ZSSKC 31 56 353 6 046-6 Rils 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115551.jpg
28 SK-ZSSKC 31 56 354 2 116-9 Rils 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115556.jpg
29 SK-ZSSKC 31 56 354 2 034-4 Rils 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115600.jpg
30 SK-ZSSKC 31 56 354 2 147-4 Rils 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115605.jpg
31 SK-ZSSKC 31 56 353 6 068-0 Rils 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115610.jpg
32 SK-ZSSKC 31 56 353 6 088-8 Rils 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115614.jpg
33 SK-ZSSKC 31 56 353 7 083-8 Rils 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115619.jpg
34 SK-ZSSKC 31 56 353 6 054-0 Rils 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115623.jpg
35 CZ-TWA 31 54 278 0 989-4 Habbillns 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115628.jpg
36 D-DB 31 80 467 4 951-7 Shimmns-tu 2018-03-17 Fa IMG_20180317_115631.jpg
mvh
Søren Andersen

medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Besvar