Revisionsdaten.de er din ven. Efter min mening det eneste website man behøver til svar på spørgsmål om skæbner hos tyske lokomotiver og vogne.
18 473:
Bygget af J.A. Maffei, München (byggenummer 4525) i 1917 og leveret d. 11.02.1918 til K.Bay.Sts.B som 3662. DRG som 18 473. DRB fra 1937 til 1945. Deutsche Reischbahn fra 1945 til 1949. Hjemsted München fra 1918 - 1931. Andre hjemsteder: Augsburg (skiftende årstal), Lindau (skiftende årstal), Neu-Ulm 1954 - 1955, Augsburg 1955 - 1957, Ulm 1957 - 1959. Udrangeret 08.08.1958. Ophugget 30.04.1959.
23 014:
Bygget af Henschel & Sohn, Kassel (byggenummer 28624) i 1951. Leveret til Deutsche Bundesbahn d. 17.03.1951, taget i brug d. 30.03.1951. Hos DB fra 1951 - 1967. Henstillet med kedelskade d. 13.02.1952. Udrangeret i 1974. Ophugget i Braunschweig i 1976.
Hjemsteder Kaiserslautern, Saarbrücken, Bestwig, Siegen og Hagen-Eckesey.
24 058:
Bygget af HANOMAG som nr. 10592 i 1929. Leveret d. 13.03.1929 til Ulm. DRG 1929 - 1937, DRB 1937 - 1945, DR 1945 - 1949, Deutsche Bundesbahn 1949 - 1964. Henstillet d. 08.12.1964. Udrangeret d. 10.03.1965. Ophugget.
89 005 (Deutsche Bundesbahn, Märklin 3000): Har aldrig eksisteret.
89 005 (DR):
Bygget af Henschel, 1934 som nummer 22358. Leveret d. 07.02.1935 til Berlin (Anhalter Bahnhof). I drift fra 1935 - 1949. Fabrikslokomotiv nr. 5 hos RAW Leipzig-Engelsdorf. Udrangeret 1962.
E40 572:
Bygget af Krupp som nr 4740, og AEG som nr. 8367 i 1965. Leveret d. 10.12.1965 til Hagen-Eckesey. Deutsche Bundesbahn fra 1965 til 1993. DB AG fra 1994 til 1999. DB Cargo fra 1999 til 2003. Railion Deutschland fra 2003 til 2009. Henstillet 2009. Udrangeret 2015.
Märklin 3029 (F 658) er en fordanskning. Forbilledet kan besøges hos Veteranjernbanen Bryrup - Vrads.