Oprangering 35 Eg 3113 2013-06-02 Fredericia

Har du spørgsmål angående forbilledet for din modeljernbane, så stil dem i dette forum.
Besvar
gmmz
Lokomotivfører
Indlæg: 1465
Tilmeldt: 09 aug 2011, 11:34
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Tillig
Geografisk sted: Stilling

Oprangering 35 Eg 3113 2013-06-02 Fredericia

Indlæg af gmmz »

Så blev det lige tid til en oprangering igen.

Denne gang er det Eg 3113, som lige kom i søgeren,
toget er ankommet fra Maschen til Fredericia,
hvor vognene skal fordeles ud til forskellige destinationer i Danmark.

Jeg nåede ikke at få billed af lokomotivet foran toget.
Eg 3113 holder i spor 31 Fredericia
Eg 3113 holder i spor 31 Fredericia
Skal til Kolding, læsset med stålprofiler til Sanistål, kommer fra Peine, vejer 60 tons.
Skal til Kolding, læsset med stålprofiler til Sanistål, kommer fra Peine, vejer 60 tons.
Skal til Vamdrup, læsset med Skoda biler, vejer 41.0 tons
Skal til Vamdrup, læsset med Skoda biler, vejer 41.0 tons
Skal til Vamdrup, læsset med Skoda biler, vejer 46,0 tons
Skal til Vamdrup, læsset med Skoda biler, vejer 46,0 tons
Skal til Ringsted, læsset med Skoda biler, vejer 40.0 tons
Skal til Ringsted, læsset med Skoda biler, vejer 40.0 tons
Skal til Ringsted, læsset med Skoda biler, vejer 39.0 tons
Skal til Ringsted, læsset med Skoda biler, vejer 39.0 tons
Skal til Ringsted, læsset med Skoda biler, vejer 41,0 tons
Skal til Ringsted, læsset med Skoda biler, vejer 41,0 tons
Skal til Vejle, læsset med Weichbranntkalk, vejer 89,8 tons, kommer fra Rheinkalk Menden
Skal til Vejle, læsset med Weichbranntkalk, vejer 89,8 tons, kommer fra Rheinkalk Menden
Skal til Vejle, læsset med Weichbranntkalk, vejer 79,9 tons, kommer fra Rheinkalk Menden
Skal til Vejle, læsset med Weichbranntkalk, vejer 79,9 tons, kommer fra Rheinkalk Menden
Skal til Vejle, læsset med Sorbacal SP, vejer 84,0 tons, kommer fra Rheinkalk Menden,
Skal til Vejle, læsset med Sorbacal SP, vejer 84,0 tons, kommer fra Rheinkalk Menden,
Skal til Vejle, læsset med Weichbranntkalk, vejer 89,3 tons, kommer fra Rheinkalk Menden
Skal til Vejle, læsset med Weichbranntkalk, vejer 89,3 tons, kommer fra Rheinkalk Menden
Skal til Vejle, læsset med Weichbranntkalk, vejer 89,1 tons, kommer fra Rheinkalk Menden
Skal til Vejle, læsset med Weichbranntkalk, vejer 89,1 tons, kommer fra Rheinkalk Menden
Skal til Herning, med stålplader til Danstoker, 79,0 tons
Skal til Herning, med stålplader til Danstoker, 79,0 tons
Skal til Fredericia havn, vejer 100,0 tons
Skal til Fredericia havn, vejer 100,0 tons
Skal til Fredericia havn, vejer 98,0 tons
Skal til Fredericia havn, vejer 98,0 tons
Skal til Fredericia havn, vejer 67,2 tons
Skal til Fredericia havn, vejer 67,2 tons
Skal til Vamdrup, læsset med Skoda biler, vejer 40,0 tons
Skal til Vamdrup, læsset med Skoda biler, vejer 40,0 tons
Skal til Vamdrup, læsset med Skoda biler, vejer 39,0 tons
Skal til Vamdrup, læsset med Skoda biler, vejer 39,0 tons
Skal til Ringsted, læsset med hvidevarer fra Elektrolux, vejer 37,9 tons
Skal til Ringsted, læsset med hvidevarer fra Elektrolux, vejer 37,9 tons
Skal til Ringsted, læsset med Audi, vejer 43,5 tons, kommer fra Ingostadt
Skal til Ringsted, læsset med Audi, vejer 43,5 tons, kommer fra Ingostadt
mvh
Søren Andersen

medlem af fremo,Fremodern, H0 2 skinne digital
Besvar