Så blev det lige tid til en oprangering igen.
Denne gang er det Eg 3113, som lige kom i søgeren,
toget er ankommet fra Maschen til Fredericia,
hvor vognene skal fordeles ud til forskellige destinationer i Danmark.
Jeg nåede ikke at få billed af lokomotivet foran toget.
- Eg 3113 holder i spor 31 Fredericia
- Skal til Kolding, læsset med stålprofiler til Sanistål, kommer fra Peine, vejer 60 tons.
- Skal til Vamdrup, læsset med Skoda biler, vejer 41.0 tons
- Skal til Vamdrup, læsset med Skoda biler, vejer 46,0 tons
- Skal til Ringsted, læsset med Skoda biler, vejer 40.0 tons
- Skal til Ringsted, læsset med Skoda biler, vejer 39.0 tons
- Skal til Ringsted, læsset med Skoda biler, vejer 41,0 tons
- Skal til Vejle, læsset med Weichbranntkalk, vejer 89,8 tons, kommer fra Rheinkalk Menden
- Skal til Vejle, læsset med Weichbranntkalk, vejer 79,9 tons, kommer fra Rheinkalk Menden
- Skal til Vejle, læsset med Sorbacal SP, vejer 84,0 tons, kommer fra Rheinkalk Menden,
- Skal til Vejle, læsset med Weichbranntkalk, vejer 89,3 tons, kommer fra Rheinkalk Menden
- Skal til Vejle, læsset med Weichbranntkalk, vejer 89,1 tons, kommer fra Rheinkalk Menden
- Skal til Herning, med stålplader til Danstoker, 79,0 tons
- Skal til Fredericia havn, vejer 100,0 tons
- Skal til Fredericia havn, vejer 98,0 tons
- Skal til Fredericia havn, vejer 67,2 tons
- Skal til Vamdrup, læsset med Skoda biler, vejer 40,0 tons
- Skal til Vamdrup, læsset med Skoda biler, vejer 39,0 tons
- Skal til Ringsted, læsset med hvidevarer fra Elektrolux, vejer 37,9 tons
- Skal til Ringsted, læsset med Audi, vejer 43,5 tons, kommer fra Ingostadt