Sådan!!

Fortæl en vittighed, vis din nye bil frem eller skriv om alt, hvad der ikke har noget med modeljernbaner eller jernbaner at gøre.
Besvar
KBAndersen
Godsforvalter
Indlæg: 121
Tilmeldt: 19 sep 2011, 11:24
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Tåstrup

Sådan!!

Indlæg af KBAndersen »

Hejsa

Efter lang tid og ikke eneste indlæg fra min side, vil jeg bare gerne have lov og rose dette forum.
Det er enkelt, pænt og overskueligt. Sådan skal det gøres.
Har ellers opholdt mig på et andet lign. forum, men efter de redesignede det, bryder jeg mig ikke om det længere. Det er også meget dødt efterhånden.
Jeg vil gerne være med til at holde dette forum aktivt. Derfor kommer der nok en del fra min side fremover. Det bliver nok mest spørgsmål, men vil også vise billeder og video af min søns og min lille modelbane.
Ja, den er lille. Vi har ikke mulighed for at lave en stor bane, men kun en bane på 195x140cm og så skal den endda vippe op af væggen, da den er på knægtens værelse. Men det fungere. Drengen er glad og hans far ligeså. Har bygget en reol, så pladen er pænt integreret når den vippes op. Der kommer lidt billeder på et tidspunkt.

Det var bare et lille beskeden indlæg fra min side.
Mvh
Kenneth B. Andersen
Baneforum.dk
Generaldirektør
Indlæg: 68
Tilmeldt: 30 jul 2011, 07:44
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: PECO Streamline
Geografisk sted: Aarhus
Kontakt:

Re: Sådan!!

Indlæg af Baneforum.dk »

KBAndersen skrev:Efter lang tid og ikke eneste indlæg fra min side, vil jeg bare gerne have lov og rose dette forum.
Det er enkelt, pænt og overskueligt. Sådan skal det gøres.
Takker ydmygt for de pæne ord. :-) Jeg er rigtig glad for, at du kan lide det. :-) Jeg håber, at du vil nævne det for alle dine modeltogsvenner. :-)

Takker! :-)
Med venlig hilsen
baneforum.dk,
Søren


Har du spørgsmål til brugen af forum? Kan du stille dem under forumsupport
gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sådan!!

Indlæg af gert »

jeg glæder mig da til at høre mere til dit projekt - et rigtigt far/søn projekt er rigtig godt.

Du må godt vise lidt mere omkring funktionen på din bane med at kunne klappe det op - noget der er efterspurgt af mange.

Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
KBAndersen
Godsforvalter
Indlæg: 121
Tilmeldt: 19 sep 2011, 11:24
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Tåstrup

Re: Sådan!!

Indlæg af KBAndersen »

Skal nok vise billeder/video klap funktionen. :D

Ligeledes vil der komme lidt billeder omkring byggeriet. :shock:
Mvh
Kenneth B. Andersen
Besvar