Sælges: Roco startsæt 41340 og skinnesæt mm.

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
SteamPunkLolcat
Godsforvalter
Indlæg: 103
Tilmeldt: 02 okt 2011, 15:27
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Peco code 75
Geografisk sted: Haderslev

Sælges: Roco startsæt 41340 og skinnesæt mm.

Indlæg af SteamPunkLolcat »

Jeg har et Roco startsæt 41340 med en BR112, tre godsvogne og to lange personvogne. En skinnecirkel med to sporskift og en Multimaus 2 dcc central med strømforsyning.

Der udover medfølger et skinneudvidelsessæt Roco 61104 og ekstra skinner til en yderligere cirkel omkring skinnerne fra startsættet.

Linket nedenfor har billeder af startsættet.

https://www.haertle.de/Modelleisenbahn/ ... DR+H0.html

Det befinder sig i Haderslev og skal helst afhentes da kassen fylder godt, men det kan sendes på købers regning.

Prisidé 1500,-

MVH Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra '20 til '85. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

SteamPunkLolcat
Godsforvalter
Indlæg: 103
Tilmeldt: 02 okt 2011, 15:27
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Peco code 75
Geografisk sted: Haderslev

Re: Sælges: Roco startsæt 41340 og skinnesæt mm.

Indlæg af SteamPunkLolcat »

Ny pris.

MVH Morten Strårup

K.P.E.V i Sønderjylland og Nordslesvig 1908 - 1914. DSB epoke 3. Min egen fantasibane: Det Kongelige Sønderjydske Jernbane Selskab KSJS fra '20 til '85. Råstoftransporter via jernbanen.

Yngste deltager i Peters garage. - Medlem af MERG.

Besvar