Sælges: modeltogssæt inkl. bane og diverse ekstra småting

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
BenjaminM
Trafikelev
Indlæg: 1
Tilmeldt: 28 jan 2017, 09:55
Digital: Ja
Scale: Other Scale

Sælges: modeltogssæt inkl. bane og diverse ekstra småting

Indlæg af BenjaminM »

Hej Allesammen,

Jeg vil gerne af med min togbane og tog + diverse reservedele og småting som har stået og samlet støv alt for længe. Jeg har intet begreb om hvilke info i har behov for eller hvor meget det skal koste, så kom med et fair bud.

Husene på pladen skal lige renoveres efter et mindre uheld, så pladen vil være 100% funktionel når det er.

Jeg kan ikke vedhæfte billederne da de er for store med mit kamera.

I kan se billederne på dropbox linket. https://www.dropbox.com/sh/jws6uv0npd6u ... ZPpba?dl=0

Der er bl.a. Fleischmann lokomotiv samt ICE piccolo 7440 tog, Roco, samt Arnold tog. Mange i original, men åbnet embalage.

Sælges helst samlet, men jeg modtager gerne bud på enkelt dele hvis noget af det er lidt specielt.

Kom endeligt med spørgsmål. :)
Besvar