Oprydningsudsalg

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
Cargoman
Godsforvalter
Indlæg: 131
Tilmeldt: 27 apr 2015, 21:01
Digital: Nej
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Roco Line
Geografisk sted: Devils Island
Kontakt:

Oprydningsudsalg

Indlæg af Cargoman »

Jeg har, sikkert som så mange andre, samlet en ordentlig stak kataloger sammen i alle de år, jeg har samlet på modeltog. Men i erkendelse af, at jeg nærmest kun har kigget i dem den dag jeg kom hjem med dem, og internettet er opfundet, ryger de nu ud af døren igen. Jeg vil dog give Jer chancen for at erhverve dem, hvis der skulle være nogle som samler på den slags.
Der er ikke nogen pris på, de er gratis, men eventuel forsendelse betales af modtageren.
De fleste kataloger/blade er i rimelig god stand, men de ældre kan godt have nogle løse sider eller æselører, ligeså vel som der kan være skrevet i dem.

Send gerne en PM.

Er der overhoved ingen interesse, ryger den 40 cm. høje, 35 kg. tunge stak i genbrugscontaineren.


Og her er listen:

Brawa Nyhedskatalog 2009.

Fleischmann hovedkatalog 84/85 og 99/00.
Fleischmann Nyhedskatalog 04, 06, 09 og 12.

Hobby Trade diverse løsblade og prospekter.

Jeco AB Nyhedsprospekt 2005 - 2007. Det er ét prospekt der dækker det nævnte år.

Lima hovedktalog 80/81, 83/84 og 96/97.
Lima Nyhedskatalog 1997.

Märklin hovedkatalog 84/85 og 85/86.
Märklin Nyhedskatalog 01 (3 forskellige), 06, 08 og 12.
Märklin Exportmodelle 2000.
Märklin En samling gode idéer fra 1984.
Märklin Lokomotivfører Søges, et lille prospekt som først og fremmest henvender sig til nybegyndere og børn. Fra 2006.
Märklin Z hovedkatalog 85/86.
Märklin Gleisplan. Et nostalgitrip ud over alle grænser. Der er 16 anlæg komplet med billede, sporplan med angivelse af alle skinner samt plan for luftledning. De sidste anlæg i kataloget er de største og skal foldes ud, som nogle måske kan huske fra visse andre blade ;)
Bladet er lavet som et ringbind. Årstallet er ukendt, men sandsynligvis fra midt 80-erne. Det er med M-skinner. Jeg burde måske tage penge for denne tryksag :?:

Minitrix hovedkatalog 83/84.

PIKO Nyhedskatalog 2009.

Rivarossi hovedkatalog 1996.

Roco hovedkatalog 93/94 - 96/97, 99/00, 01/02 - 03/04, 06/07 - 08/09.
Roco Nyhedskatalog 94 - 97, 01 - 07, 09 -12.
Roco International Collection 02 - 05, der er 9 blade i alt.
Roco diverse, Abenteuer Modelleisenbahn, et Roco Hovedkatalog fra slut 70-erne eller start 80-erne. Det er med det gamle Roco International logo.

Trix Nyhedskatalog 06, 08, 09, 10 og 12.
Med venlig hilsen
Rene
_____________________________________
Moderne tog på danske skinner
Pero
Trafikelev
Indlæg: 3
Tilmeldt: 01 maj 2017, 10:35
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Geoline

Re: Oprydningsudsalg

Indlæg af Pero »

Hej Cargoman,

Har først lige set din lidt ældre annonce. Kan ikke finde ud af sende en PM, så skriver hér i stedet. Hvis ikke hele stakken af kataloger er røget i containeren, er jeg interesseret i de to Lima kataloger fra 1996-1997 (hovedkatalog samt nyhedskatalog).

Mvh. Peter
Cargoman
Godsforvalter
Indlæg: 131
Tilmeldt: 27 apr 2015, 21:01
Digital: Nej
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Roco Line
Geografisk sted: Devils Island
Kontakt:

Re: Oprydningsudsalg

Indlæg af Cargoman »

Pero skrev: 01 maj 2017, 10:59 Har først lige set din lidt ældre annonce. Kan ikke finde ud af sende en PM, så skriver hér i stedet. Hvis ikke hele stakken af kataloger er røget i containeren, er jeg interesseret i de to Lima kataloger fra 1996-1997 (hovedkatalog samt nyhedskatalog).
Der er vist noget med, at du lige skal have skrevet 3 indlæg, før du kan sende en PM.
Jeg har stadig stakken, så jeg kan godt lægge Lima-katalogerne til side til dig.
Med venlig hilsen
Rene
_____________________________________
Moderne tog på danske skinner
Pero
Trafikelev
Indlæg: 3
Tilmeldt: 01 maj 2017, 10:35
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Geoline

Re: Oprydningsudsalg

Indlæg af Pero »

Fedt - tusind tak.

Du giver bare lyd når du er klar til at sende, så finder vi ud af det praktiske.

Mvh. Peter
Cargoman
Godsforvalter
Indlæg: 131
Tilmeldt: 27 apr 2015, 21:01
Digital: Nej
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Roco Line
Geografisk sted: Devils Island
Kontakt:

Re: Oprydningsudsalg

Indlæg af Cargoman »

Jeg er klar. Et indlæg mere fra din side, så prøv at sende mig en PM.
Med venlig hilsen
Rene
_____________________________________
Moderne tog på danske skinner
Pero
Trafikelev
Indlæg: 3
Tilmeldt: 01 maj 2017, 10:35
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Geoline

Re: Oprydningsudsalg

Indlæg af Pero »

super - så kommer der lige et indlæg hér, og så ser jeg om ikke jeg får adgang til PM
Besvar