Bytte af min CS 3 er trukket tilbage -læs hvorfor!

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
JRA
Godsforvalter
Indlæg: 126
Tilmeldt: 01 jul 2017, 11:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Jyllinge

Bytte af min CS 3 er trukket tilbage -læs hvorfor!

Indlæg af JRA »

Tak for interessen ift. evt bytte af min CS 3'er men CS 3'eren er på(næsten) alle måde et bedre produkt end CS 2 -desværre kører jeg Spielewelt tog på et mindre anlæg, hvor man i CS 2 kan indstille afstanden til depoterne og i CS 3 er denne afstand desværre en fast afstand, der ikke kan reguleres, hvilke er et problem på min forholdsvis lille bane😞 og jeg forventer ikke, at en opdatering afhjælper dette, da det er en "niche" i produktet...men samtidig er processeren i CS 3' eren hurtigere; skærmen har en højere opløsning og touch funktionen er optimeret, så jeg beholder alligevel min CS 3' er og så må jeg "leve" med manglen... ;)
Besvar