Modellbahnshop Lippe har lukker filial i Bremen

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Modellbahnshop Lippe har lukker filial i Bremen

Indlæg af Søren »

Lidt sent og blot til info:
Modellbahnshop Lippe har lukket filialen i Bremen. Onlinebutikken og den fysiske butik i Detmold kører stadig for fuld skrue.

Jeg tror ikke vi skal lægge nogle dommedagsprofetier i det. Jeg tror blot onlinehandlen er mere lukrativ. 🙂

"Ladengeschäft Bremen

Sehr geehrte Kunden, wir haben unsere Filiale in Bremen zum 31.01.2018 geschlossen.

Bei Fragen wenden Sie sich bitte an unseren Support unter: kundenservice@mail.modellbahnshop-lippe.com.

Oder an unsere Hotline unter: 05231-9807123.

Vielen Dank für Ihr Verständnis."

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

jhcn
Lokomotivfører
Indlæg: 287
Tilmeldt: 31 aug 2011, 09:16
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Lystrup, nord for Århus

Re: Modellbahnshop Lippe har lukker filial i Bremen

Indlæg af jhcn »

Det var da lidt trist, for det har været en god, lille hyggetur når jeg på de kanter.

Jeg vil dog ærligt indrømme at selve butikken ikke altid har været så inspirerende set med danske øjne, og når man tænker på det enorme udvalg på hjemmeside, så kunne butikken i Bremen næsten fremstå lidt halvtom.

Men det er måske fordi jeg alle dage har været vant til små, danske MJ-butikker!!!
Der skulle ikke være for mange kunder på samme tid hos Mads i Trinbrættet i gamle dage :)
Henrik

Kører digitalt med en CS2, 3-skinne, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk. Mangler plads - og penge - til en opstillet bane...
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Modellbahnshop Lippe har lukker filial i Bremen

Indlæg af Søren »

Jeg synes deres udvalg i tilbehør (byggesæt og landskab) var rigtig spændende. Det er ofte i den kategori at jeg bruger mest tid.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Besvar