Ny forhandler i det Vestjyske

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
bygger01
Lokomotivfører
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Ny forhandler i det Vestjyske

Indlæg af bygger01 »

Så skulle det være sikkert med en forhandler af modeltog ude vestpå

Kig på:

http://smtmodeltog.dk/epages/SMTModelto ... Categories

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).

Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Ny forhandler i det Vestjyske

Indlæg af Søren »

Hej Steff
bygger01 skrev:Så skulle det være sikkert med en forhandler af modeltog ude vestpå
Det er fedt med et nyt initiativ. Ved du noget om, hvad han har tænkt sig at satse på? Her tænker jeg på udvalg og sortiment.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

bygger01
Lokomotivfører
Indlæg: 1530
Tilmeldt: 10 aug 2011, 07:57
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Re: Ny forhandler i det Vestjyske

Indlæg af bygger01 »

Mon ikke det rygtes til klubben I Herborg, så det kommer jeg tilbage om ....

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK ( p. gr. af dampen ).

Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Ny forhandler i det Vestjyske

Indlæg af Søren »

bygger01 skrev:Mon ikke det rygtes til klubben I Herborg, så det kommer jeg tilbage om ....
Super. :-) Jeg venter med spænding. Hvis han leverer en god webshop, så har han en fin chance for at score en stak kunder. Jeg synes der mangler flere gode danske webshops.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

f.ormstrup
Godsforvalter
Indlæg: 146
Tilmeldt: 11 aug 2011, 20:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Kontakt:

Re: Ny forhandler i det Vestjyske

Indlæg af f.ormstrup »

Så var der åbning i den nye butik i Astrup gl. Mejeri - SMT-modeltog. http://smtmodeltog.dk/

Billede

Butikken er indrettet i et pænt, lyst lokale og som det ses på billedet er udvalget i HobbyTrade, Kibri og især Märklin (H0) produkter ganske pænt. Der er også en lille smule fra andre producenter fx. Heljan og Heki.
Den store forhal deles med byens købmand og et par mindre virksomheder. Her var der i forbindelse med åbningen sat borde og en mindre buffet op. Der var et ganske pænt fremmøde af vestjyske modeltogsfolk og lokale Astrupborgere.
mvh Flemming
Videoer
SVJMJK
Skovsøekspressen
Godsforvalter
Indlæg: 136
Tilmeldt: 03 aug 2011, 09:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Ny forhandler i det Vestjyske

Indlæg af Skovsøekspressen »

Som det bliver nævnt, hvis der kommer en velfungerende webshop ud af det, så tror jeg også at forretningen har nogen muligheder. Men konkurrencen er efterhånden ved at blive skærpet indenfor området. Nu der er jo også lige åbnet forretning i Give, omend det ikke lige er i nabolaget.

Men vi mangler i den grad en større forretning i Århusområdet. Men der sker nok ikke så meget mere der nu. Men heldigvis ligger der jo så Samlerbørsen. Han fører ALT Märklins sortiment, og det kan være meget rart når man dyrker AC og mangler "dimser" mm. i forbindelse med sporlægningen :D Han har forresten mere gængse ting også, bl.a. så jeg lige Roco tankvognssættet fra Århus Oliefabrik. Lekbo er der selvfølgelig også og JK Modelbane. Men JK kender jeg ikke så meget til, andet end at de skulle have en del ting i N.

Nu kan man jo efterhånden få sendt det meste i dag, så det går nok alligevel. Men Post Danmark ved godt hvad de skal tage for forsendelserne :(

Mvh
Claus
Besvar