Sælges: 50 stk tyske jernbane/modeltog blade

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
lasste
Trafikelev
Indlæg: 8
Tilmeldt: 06 jun 2018, 17:31
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C skinner

Sælges: 50 stk tyske jernbane/modeltog blade

Indlæg af lasste »

Hej alle,

Da jeg er ifærd med at flytte "muger jeg ud" i min samling af jernbaneblade og modeltogsblade.
Jeg har fundet i alt 50 stk, som jeg håber vil kunne give en ny ejer mange mange timers god læsning og underholding.

Der er blade fra både Eisenbahn Kurier, Eisenbahn Magazin, Lok Report, Bahn Report, MIBA m.fl.
Udgivet fra ca 2005 og frem til indeværende år. Alle i fin stand og flere af dem kun læst få gange.

De sælges samlet . . . . kom med et seriøst/fair bud :)

*OBS*
Jeg tror umiddelbart det vil være dyrt at sende med Postnord eller GLS, da bladene samlet vejer en del. Så de skal nok afhentes, men det bestemmer køber selvfølgelig selv :)

Eventuel afhentning kan ske enten i eller omkring Aabenraa eller alternativt i Kolding i løbet af dagstimerne fra mandag til fredag.

Send mig en privat besked, hvis det skulle have interesse.

Mvh
Lasse
Vedhæftede filer
1.jpeg
Besvar