Märklin bøger til salg

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Märklin bøger til salg

Indlæg af moppe »

Hej Alle

Jeg har arvet nogle bøger, som jeg enten har i forvejen, eller ikke kommer til at bruge.
Så jeg tænker at det er bedre at i andre får tilbuddet om at kunne bruge dem......

Første bog er "Digital Fahren mit der Central Station 3".
Den er fra 2017 og har selvfølgelig ikke de nyeste softwareændringer med.
Digital fahren mit der CS3.jpg
Anden bog er "The H0 Signal book", bogen har oprindelse tilbage i 2003 og beskriver, hvordan man kan bruge Märklins signaler.
03402 - The H0 signal book.jpg
Tredje bog er "Steuern Schalten Fahren", bogen har oprindelse fra 2006 og er en god indføring i den elektriske verden i (moderne) modeltog
07420 - Steuern Schalten Fahren.jpg
Fjerde bog hedder også "Steuern Schalten Fahren", det er en tidligere udgave af ovenstående og digitalstyringen deri er 6021.
0715 - Steuern Schalten Fahren.jpg
Femte bog er ikke en Märklin bog, men en dublet i min samling.
Den hedder "500 Lokomotiver" og er modsat de andre på dansk. Den fortæller en kort historie om 500 lokomotiver (og tog) fra hele verden og der er et billede af hvert lokomotiv. Nyeste lokomotiver er fra cirka år 2004 .
500 Lokomotiver.jpg

Giv et bud, hvis du er interesseret i en eller flere af bøgerne...

Klaus
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Märklin bøger til salg

Indlæg af moppe »

Jeg vipper lige denne øverst i køen......

Klaus
Besvar