Mck DSB litra ME (DC) købes

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
Hermann
Trafikelev
Indlæg: 17
Tilmeldt: 04 okt 2020, 11:58
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: PIKO A

Mck DSB litra ME (DC) købes

Indlæg af Hermann »

Er på udkig efter et Mck DSB litra ME til DC drift. Nogen der vil sælge deres?

Hermann
Trafikelev
Indlæg: 17
Tilmeldt: 04 okt 2020, 11:58
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: PIKO A

Re: Mck DSB litra ME (DC) købes

Indlæg af Hermann »

Er stadig interesseret - så sig endelig til. :)

Cooldad
Godsforvalter
Indlæg: 105
Tilmeldt: 07 nov 2019, 15:31
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C

Re: Mck DSB litra ME (DC) købes

Indlæg af Cooldad »

Hejsa

Må jeg anbefale at du laver en annonceagent “MCK” på DBA. Der dukker jævnligt MCK ME’er op, f.eks. var der forleden en rød ME med sekskant-logo i DC. Den var solgt på under en time, så du skal være hurtig :)

Mvh
Klaus

3-skinne med CS3 Plus. Udelukkende dansk materiel eller det som kører på de danske skinner.

Hermann
Trafikelev
Indlæg: 17
Tilmeldt: 04 okt 2020, 11:58
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: PIKO A

Re: Mck DSB litra ME (DC) købes

Indlæg af Hermann »

Cooldad skrev: 29 dec 2020, 18:41

Hejsa

Må jeg anbefale at du laver en annonceagent “MCK” på DBA. Der dukker jævnligt MCK ME’er op, f.eks. var der forleden en rød ME med sekskant-logo i DC. Den var solgt på under en time, så du skal være hurtig :)

Mvh
Klaus

Tak for rådet - har haft en aktiv søgeagent agent kørende på DBA de sidste par måneder, men uden det store held. Det var faktisk mig der havde aftalt med sælger at skulle købe den røde ME du omtaler, men sælger fortrød desværre. Så må håbe der snart dukker noget op igen.

Mvh. Henrik

Hermann
Trafikelev
Indlæg: 17
Tilmeldt: 04 okt 2020, 11:58
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: PIKO A

Re: Mck DSB litra ME (DC) købes

Indlæg af Hermann »

Admin må gerne slette tråden. Har fået mig et eksemplar.

Besvar