Frichs "Marcipanbrød"

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
gert
Lokomotivfører
Indlæg: 570
Tilmeldt: 30 jul 2011, 15:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg

Frichs "Marcipanbrød"

Indlæg af gert »

Så er det ganske vist - rygterne om et marcipanbrød fra Hobbytrade er luftet på Hobbykædens hjemmeside:

NYHED: Hvis opbakningen er til det, vil vi i samarbejde med Hobbytrade fremstille FRICHS Marzipan-brød i forskellige udgaver. Levering hvis projektet bliver en realitet vil være ultimo 2012!
kom med jeres ønsker omkring modellerne - ring 98 17 65 55!





Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5230
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Frichs "Marcipanbrød"

Indlæg af Søren »

gert skrev:Så er det ganske vist - rygterne om et marcipanbrød fra Hobbytrade er luftet på Hobbykædens hjemmeside:
Jo mere privatbanemateriale, der melder sig, jo mere stiger min lyst til at bygge HHJ i model. Jeg har en gammel drøm om, at bygge en 1960'erne privatbane.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Skovsøekspressen
Godsforvalter
Indlæg: 136
Tilmeldt: 03 aug 2011, 09:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Frichs "Marcipanbrød"

Indlæg af Skovsøekspressen »

Det er Hobbykæden og Kystbanen der er gået sammen om at få lavet et Marcipanbrød gennem Hobbytrade. Hobbykæden tager sig af de jyske, mens Kysten tager sig af et par af de sjællandske. Dette samarbejde fører også en stribe andet materiel med sig. Nævnes kan HFHJ C 60 og C 61 der passer særdeles fint til S-maskinen, ligesom der er en Premiereisvogn på vej. De skulle snart være ude. Har set et par prøvestøbninger hos Kystbanen af disse, og det så særdeles godt ud. Flotte vogne. Det tegner særdeles godt for sådanne fremtidige produktioner.

Mvh
Claus
Bjarke T
Trafikelev
Indlæg: 14
Tilmeldt: 08 aug 2011, 22:16
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Aalborg(Ab)

Re: Frichs "Marcipanbrød"

Indlæg af Bjarke T »

Hej med jer.

Jeg tager hatten af for at de gør det, men ville nok have valgt en anden(Læs Heljan) til at lave dem. Når vi ser på det sidste HT er kommet med, en Cl vogn med "runde" vindurer og en Eco der er for lav. Og ikke minst en S-maskine vi slet ikke har set i nu. Men al held og lykke til.

MVH
Bjarke T
Det er fedt at være nittetæller, og være stolt af det.
Skovsøekspressen
Godsforvalter
Indlæg: 136
Tilmeldt: 03 aug 2011, 09:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Frichs "Marcipanbrød"

Indlæg af Skovsøekspressen »

Ja jeg har da foreløbig fået min S-maskine til AC. Så mon ikke den til DC nok skal komme? Det er en super maskine, ser brand godt ud, trækker godt. Man bør afgjort købe den, selv hvis man interesserer sig en lille smule for damp. Foto vil følge ved lejlighed.

Mvh
Claus
Jimmyoldtimer
Trafikelev
Indlæg: 24
Tilmeldt: 12 aug 2011, 14:11
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Viby Jylland
Kontakt:

Re: Frichs "Marcipanbrød"

Indlæg af Jimmyoldtimer »

Ja jeg melder mig i koret for at få de nye maskiner,men det bliver først i 2012,
MT,S,F,Marcipanbrødet, fra Hobbytrade :D
De Bedste Modelbane Hilsener til jer alle!
Jimmy
MVH
Jimmy

Besøg min hjemmeside:
www.jimmyoldtimerstogside.dk

B og G Modeljernbaneklub:
http://www.bechers.dk/train/
Skovsøekspressen
Godsforvalter
Indlæg: 136
Tilmeldt: 03 aug 2011, 09:37
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Geografisk sted: Silkeborg

Re: Frichs "Marcipanbrød"

Indlæg af Skovsøekspressen »

Her kommer lige et foto af S-maskinen.

Mvh
Claus
Vedhæftede filer
020.jpg
020.jpg (123.81 KiB) Vist 4487 gange
Besvar