I ønskes alle sammen en rigtig glædelig jul. Håber, at I alle sammen vil få en jul sammen med dem I holder af og at I vil få en eller anden (h)julegave der kan bruges...
TT-tog skrev:
I ønskes alle sammen en rigtig glædelig jul. Håber, at I alle sammen vil få en jul sammen med dem I holder af og at I vil få en eller anden (h)julegave der kan bruges...
Tak og i lige måde.
Denne jul har jeg - som sædvanligt - ønsket mig lidt togrelaterede ting, men der kommer vidst ikke noget af det under juletræet. Så er det godt at jeg har "begavet" mig selv hen over året, det er blevet til et enkelt "lille" lokomotiv, 42 godsvogne og 4 personvogne.