CS2 vælger selv ikon-billede

Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Besvar
jhcn
Lokomotivfører
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Lystrup, nord for Århus

CS2 vælger selv ikon-billede

Indlæg af jhcn »

Jeg vil gerne oprette mit nye Heljan VLTJ Y-tog i min CS2
Til det formål har jeg lavet en png fil på 4 kb med et billeder af toget. Billedet hedder "VLTJ Tangen"
Jeg har i forvejen to andre VLTJ-billeder, nemlig VLTJ ML25 og VLTJ Tørfisken - og min CS2 vælger selv det første! Jeg kan ikke få lov til at sætte det rette billede ind...
Hvorfor?
Navngive.png
På forhånd tak for hjælp!
Henrik

Kører digitalt med en CS2, 3-skinne, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk. Mangler plads - og penge - til en opstillet bane...
bygger01
Lokomotivfører
Skinnesystem: Märklin K
Geografisk sted: Herning

Re: CS2 vælger selv ikon-billede

Indlæg af bygger01 »

Vil gerne støtte dig, for jeg har også haft samme problem.

Men efter at lavet et par opdateringer uden, at det var nødvendigt, så lykkedes det .......

Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).

jhcn
Lokomotivfører
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Lystrup, nord for Århus

Re: CS2 vælger selv ikon-billede

Indlæg af jhcn »

bygger01 skrev: 08 apr 2017, 11:30 Vil gerne støtte dig, for jeg har også haft samme problem.

Men efter at lavet et par opdateringer uden, at det var nødvendigt, så lykkedes det .......
Jeg prøvede så kun at genstarte - og så kunne jeg skifte til rette billede!
Tak for dit input!! Det virker som om man ikke både kan navngive, ændre ikonbillede etc i samme hug
Henrik

Kører digitalt med en CS2, 3-skinne, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk. Mangler plads - og penge - til en opstillet bane...
Besvar