Jeg vil gerne oprette mit nye Heljan VLTJ Y-tog i min CS2
Til det formål har jeg lavet en png fil på 4 kb med et billeder af toget. Billedet hedder "VLTJ Tangen"
Jeg har i forvejen to andre VLTJ-billeder, nemlig VLTJ ML25 og VLTJ Tørfisken - og min CS2 vælger selv det første! Jeg kan ikke få lov til at sætte det rette billede ind...
Hvorfor?
På forhånd tak for hjælp!
CS2 vælger selv ikon-billede
-
jhcn
- Lokomotivfører
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
- Geografisk sted: Lystrup, nord for Århus
CS2 vælger selv ikon-billede
Henrik
Kører digitalt med en CS2, 3-skinne, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk. Mangler plads - og penge - til en opstillet bane...
Kører digitalt med en CS2, 3-skinne, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk. Mangler plads - og penge - til en opstillet bane...
-
bygger01
- Lokomotivfører
- Skinnesystem: Märklin K
- Geografisk sted: Herning
Re: CS2 vælger selv ikon-billede
Vil gerne støtte dig, for jeg har også haft samme problem.
Men efter at lavet et par opdateringer uden, at det var nødvendigt, så lykkedes det .......
Men efter at lavet et par opdateringer uden, at det var nødvendigt, så lykkedes det .......
Jørgen Steff. fra Herning
H0 / AC / Digital med CS3+ / K skinner / ca. Epoke III / og ikke kun DK (p. gr. af dampen).
-
jhcn
- Lokomotivfører
- Skinnesystem: Märklin C
- Geografisk sted: Lystrup, nord for Århus
Re: CS2 vælger selv ikon-billede
Jeg prøvede så kun at genstarte - og så kunne jeg skifte til rette billede!
Tak for dit input!! Det virker som om man ikke både kan navngive, ændre ikonbillede etc i samme hug
Henrik