Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Har du spørgsmål til brugen af forumet? Stil dit spørgsmål her. Vi kan desværre ikke være der hele tiden, så vi appellerer til, at I vil forsøge, at hjælpe hinanden så godt I nu kan.
Forumregler
Forsøg at hjælp hinanden med de problemer der måtte opstå. Arbejdet med forumet er frivilligt og problemer håndteres efter bedste evne. :-)
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af Søren »

Erik Olsen skrev:
bahnfannet skrev:Jeg har svært ved, at finde en umiddelbar årsag til problemet, hvis jeg ikke kan genskabe det.
Du skal vel teste sitet i forskellige browsere. Vil du fortælle at du kun tester i IE9?
Roooolig nu. :-) Softwaren er det mest benyttede forumsoftware overhovedet. Hvis der er problemer, bliver de rettet hurtigt. Mange mennesker benytter softwaren, hver dag over hele nettet - og med alle browsere du kan tænke på. Jeg tester det ikke, det bliver testet nok som det er. :-) Desuden følges XHTML 1.0 standarden i hele layoutet, så der skulle ikke være nogen nævneværdig forskel fra browser til browser.

Men hvis du fortæller, hvilken browser du benytter, så kan vi jo kigge efter om der er nogle problemer med den. :-)

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Erik Olsen
Lokomotivfører
Indlæg: 266
Tilmeldt: 05 aug 2011, 13:48
Digital: Ja
Scale: N
Geografisk sted: Ishøj
Kontakt:

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af Erik Olsen »

bahnfannet skrev:Men hvis du fortæller, hvilken browser du benytter
For tredje gang: IE8 på kontoret, det er der jeg har problemet.
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af Søren »

Erik Olsen skrev:For tredje gang...
Okay, jeg overså, at du havde skrevet det. Det skal jeg beklage. Jeg håber ikke dit tastatur led for meget over, at du skulle skrive det igen inkl. en bitter reminder om, at det er tredje gang.
Erik Olsen skrev:IE8 på kontoret, det er der jeg har problemet.
Prøv at slå compatibility view til og se om det løser problemet.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

bqg
Ledvogter
Indlæg: 171
Tilmeldt: 13 aug 2011, 02:02
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af bqg »

Erik Olsen skrev:Hvorfor bliver man nogle gange afkrævet ekstra password selvom man er logget ind? Det sker oftest når man er lidt tid om at skrive et svar, men jeg synes den tid er alt for kort.

Der er heller ingen mulighed for at kopiere den tekst man lige har skrevet, når det sker. Alt er tabt. Så er det ofte jeg ikke gider skrive svaret igen.
I hvilken situation fremkommer hændelsen.

Medens du skriver indlægget, eller når du vil poste det.

Det kunne jo være på jobbet, årsagen skal findes, hvis der går tid, hvor du ikke skriver medens du undersøger, kan forbindelsen jo blive afbrudt af sikkerhedsmæssige årsager.
Løsningen kan i så fald være, at skrive en kladde i et tekstbehandlingsprogram og så klippe og klistre når du har fået sammensat dit indlæg.
Hans Kurt
Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV
Erik Olsen
Lokomotivfører
Indlæg: 266
Tilmeldt: 05 aug 2011, 13:48
Digital: Ja
Scale: N
Geografisk sted: Ishøj
Kontakt:

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af Erik Olsen »

bqg skrev:I hvilken situation fremkommer hændelsen.
Når jeg vil sende indlægget. Næste gang tager jeg et skærmprint.
Erik Olsen
Lokomotivfører
Indlæg: 266
Tilmeldt: 05 aug 2011, 13:48
Digital: Ja
Scale: N
Geografisk sted: Ishøj
Kontakt:

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af Erik Olsen »

bahnfannet skrev:Okay, jeg overså, at du havde skrevet det. Det skal jeg beklage. Jeg håber ikke dit tastatur led for meget over, at du skulle skrive det igen inkl. en bitter reminder om, at det er tredje gang.
Min irritation skyldes nok at du giver indtryk af ikke at tage problemet alvorligt.
bahnfannet skrev:Prøv at slå compatibility view til og se om det løser problemet.
Jeg kan forsøge, men hvorfor mener du det skulle hjælpe?
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Hvorfor bliver man afkrævet ekstra password?

Indlæg af Søren »

Erik Olsen skrev:Min irritation skyldes nok at du giver indtryk af ikke at tage problemet alvorligt.
Jeg synes nu jeg tager det seriøst, jeg bad om info ang. din browser. At jeg havde overset, at du havde skrevet det tidligere - er nok mere et udtryk for at jeg ikke læste det så godt som jeg troede.

Forumet her er et fritidsprojekt - og det bliver håndteret herefter. Så hvis din forventning var, at jeg sprang til og ikke gav op før problemet var løst, har din forventning været for høj. Vi løser problemer efter bedste evne og når der er tid. :-)
Erik Olsen skrev:Jeg kan forsøge, men hvorfor mener du det skulle hjælpe?
Det er en ting, som ofte løser lignende problemer. IE8 har en lidt restriktiv rendering engine, der måske kan skabe problemer for brugen af wesites. Mit gæt er, at din session udløber før den skal. Det kan f.eks. være hvis cookies håndteres fokert.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

Besvar