Hvad der kom med fra Store byttedag...

Præsenter din modeljernbane, dit nyeste diorama eller nyeste skud på samlingen. Husk at bruge billeder, så vi alle kan nyde det.
Besvar
moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Hvad der kom med fra Store byttedag...

Indlæg af moppe »

Som nogen nok ved (jeg mødte trods alt et par kendte hoveder), så spenderede jeg noget af dagen i Skørring til store byttedag.

Ud af døre slæbte vi:
3x Roco Intercity vogne i tidlige epoke 5 faver - lys grå, med orientrød farve mellem vinduerne og pink stribe under den røde farve.
Skal bruges til yderligere opformering af eksisterende togsæt på den store modelbane i Hadsten

5x Roco Interregio vogne i tidlig epoke 5 farver - lys grå med blå farve mellem vinduerne og lyseblå stribe under den blå farve.
Skal bruges til et "Nordpilen" sæt på det danske anlæg i Hadsten.

Märklin 7051 kran
Supplement til legekran på Märklinanlæg på modelbanen i Hadsten.

Heljan DA postvogn, til brug på det danske anlæg i Hadsten

Märklin BR 288 doppeltlokomotiv med lyd og mfx, samt en flot skinne til at udstille lokomotivet på.
Købt for en kammerat der var ude af landet.

ESU loksound V5 PluX22 dekoder
Hjem til samlingen, så jeg har noget at lege med, når der skal "trylles med lyde" :-)


Klaus
jhcn
Lokomotivfører
Indlæg: 287
Tilmeldt: 31 aug 2011, 09:16
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Lystrup, nord for Århus

Re: Hvad der kom med fra Store byttedag...

Indlæg af jhcn »

Hos mig blev det til et Märklin-sæt med Sdgms-vogne hvortil der hører 4 Volvo containere.
Så nu har jeg begge varianter

At de måske ikke helt ligner noget jeg ser - eller har set - gør mig ikke så meget. Jeg synes bare de er flotte, og det er nogle gange nok for mig!
Henrik

Kører digitalt med en CS2, 3-skinne, mest epoke IV-V, helst dansk + lidt tysk. Mangler plads - og penge - til en opstillet bane...
Besvar