Trainset i Traincontroller Silver
-
- Godsforvalter
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 2-rail
- Skinnesystem: PIKO A - Peco
Trainset i Traincontroller Silver
Hej
Jeg har et problem i traincontroller silver, når jeg laver et trainset. Eks et stk lokomotiv med 2 vogne, som ikke har nogen digital adresse. Når det så kører ind i en blok, hvor det bør stoppe fortsætter det bare derud af... Hvis jeg lader lokomotivet gøre det samme alene, så standser det helt fint... Nogle ideer, til hvad kan være galt..?
Bo
Jeg har et problem i traincontroller silver, når jeg laver et trainset. Eks et stk lokomotiv med 2 vogne, som ikke har nogen digital adresse. Når det så kører ind i en blok, hvor det bør stoppe fortsætter det bare derud af... Hvis jeg lader lokomotivet gøre det samme alene, så standser det helt fint... Nogle ideer, til hvad kan være galt..?
Bo
-
- Lokomotivfører
- Scale: N
- Skinnesystem: Minitrix
Re: Trainset i Traincontroller Silver
Hej
Du har formodentlig lavet en regel i blokken at kun en bestemt type tog skal stoppe.
Jeg bruger det til at passertog stopper på stationen, godstog kører videre uden stop.
Du har formodentlig lavet en regel i blokken at kun en bestemt type tog skal stoppe.
Jeg bruger det til at passertog stopper på stationen, godstog kører videre uden stop.
Mvh Erik
-----------------------------
Mini TRIX
Z21 + Digikeijs tilbagemeldinger mm. Qdecoder til signaler.
TrainController Gold
-
- Godsforvalter
Hej
jeg har endnu ikke lavet blokregler, men tænker lige at prøve den af, når jeg kommer hjem.
Bo
jeg har endnu ikke lavet blokregler, men tænker lige at prøve den af, når jeg kommer hjem.
Bo
-
- Lokomotivfører
Det kan også være i en schedule.
Ellers kan du se om nogle af de rigtig dygtige i forummet hos TC kan hjælpe, husk at zippe din fil og vedhæfte den.
Ellers kan du se om nogle af de rigtig dygtige i forummet hos TC kan hjælpe, husk at zippe din fil og vedhæfte den.
Mvh Erik
Mini TRIX
TrainController Gold
-
- Godsforvalter
Heller ingen schedule's endnu, så det er meget mærkeligt. Lokomotivet stopper fint alene, men er der koblet vogne på i TC...nope, så drøner det lige igennem,,,,
-
- Lokomotivfører
Tror du skal prøve at få hjælp i TC forum, de er meget hjælpsomme
Mvh Erik
Mini TRIX
TrainController Gold