Salg af Märklin modelbane

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
Lindhardtsen
Stationsforstander
Indlæg: 86
Tilmeldt: 20 dec 2015, 21:23
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C Digital med CS3 og CS2
Geografisk sted: Faaborg

Salg af Märklin modelbane

Indlæg af Lindhardtsen »

Hej.
Jeg må desværre sælge min modelbane.
Det drejer sig om en Marklinbane,med ca.50 lokomotiver og 250 vogn desuden C-skinner og digitalstyring
Der er forskellige fabrikater og fortrinsvis Danske lokomotiver.
Hvis nogen har interesse i at købe,kan i sende en mail til h.lindhardtsen@mail.dk .
så sender jeg en liste med fabriksnr. og priser.
Hilsen Henning.
Cta
Trafikelev
Indlæg: 1
Tilmeldt: 21 jun 2020, 14:24
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail

Re: Salg af Märklin modelbane

Indlæg af Cta »

Hej!
Jeg kan desværre ikke aftage en hel samling - men vil du være interesseret i at sælge enkelte eller dele af samlingen?
I så fald vil jeg meget gerne vide mere om hvad samlingen indeholder.
Hilsen C. T. Andersen

Lindhardtsen
Stationsforstander
Indlæg: 86
Tilmeldt: 20 dec 2015, 21:23
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C Digital med CS3 og CS2
Geografisk sted: Faaborg

Re: Salg af Märklin modelbane

Indlæg af Lindhardtsen »

Hej.

Ja det fremgår måske ikke rigtigt,men det var nu heller ikke hvad jeg forventer at man skulle købe det hele.
Hvis du sender mig en mail på :h.lindhardtsen@mail.dk så sender jeg en liste med fabrikatnr.og priser.
Hilsen Henning.

dalmador
Trafikelev
Indlæg: 1
Tilmeldt: 08 aug 2020, 16:08
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: märklin c

Re: Salg af Märklin modelbane

Indlæg af dalmador »

Hej Henning :D Jeg vil gerne købe hobbytrade 2 x 73005 + 2 x 73004 +1 x 73004 + 271517 + 2201-1527 Mvh. Tonny Tager også lige de 2 x 1522 hvis de er til ac / märkllin :D ( kan ikke skrive en mail til dig da tdc skriver at din email adr. ikke eksisterer ! Mit mobilnr 30820637

Lindhardtsen
Stationsforstander
Indlæg: 86
Tilmeldt: 20 dec 2015, 21:23
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C Digital med CS3 og CS2
Geografisk sted: Faaborg

Re: Salg af Märklin modelbane

Indlæg af Lindhardtsen »

Hej.
Ja jeg har ikke været på længe, men det er da godt at vi fandt ud af det alligevel.
For andres skyld så er min mail rigtig: h.lindhardtsen@mail.dk.
Jeg skal nok gå ind og kikke noget mere ,men der har været meget personligt der har hindret det.
Det er jo et godt sted at holde sig orienteret ,selv om man ikke har modelbane mere ,interessen er der stadig.
Henning.

Besvar