Det kom i min brevkasse her i dag, og der er jo nærmest blevet tradition for at skrive lidt ord om det nye nr. herinde ;)
Jeg synes det er et lille godt nr. Den helt store artikel er om epoke II, en spændende tid, som der tages hul på nu og i kommende artikel . Og så må man også huske at mange af tingene herfra, uden videre kan bruges op i epoke III også. Vægten er i artiklen lagt på miljøerne, mens der i næste artikel bliver lagt vægt på det rullende materiel der kan fås til epoken, ligesom der kommer ombygningsforslag af epoke III materiel.
Der er bl.a. også en lille fin artikel med om bygningen af Næstved Station på Næstvedklubbens flotte anlæg. Der er nogen gode tips med synes jeg.
Er jo i den situation at jeg skal finde en passende stationsbygning til min færgestation. Mange af byggesættene man kan få, ser lige lovlig for tyske ud efter min smag. Så er der jo naturligvis Glyngøre fra Epoke og snart også Danscale, men den synes jeg virker lidt for lille. Så det kunne være at man selv skulle i gang med at bygge en passende?
Eller der er måske nogen herinde der har et forslag? Det er også fint nok hvis bygningen kan "fordanskes", fx med en gang maling og ved at udelade nogen ting.
Mvh
Claus
Helt nye nr. af Lokomotivet og passende stationsbygning
-
Skovsøekspressen
- Godsforvalter
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Geografisk sted: Silkeborg
Re: Helt nye nr. af Lokomotivet og passende stationsbygning
Hej Claus
Hvor meget station skal du bruge, en del havnestationer er ikke andet end en pavillon.
Har du set på MY1287
Hvor meget station skal du bruge, en del havnestationer er ikke andet end en pavillon.
Har du set på MY1287
Hans Kurt
Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV
Märklin K-Skinner
Epoke II, III & IV
-
gert
- Lokomotivfører
- Scale: H0 - 2-rail
- Geografisk sted: Aalborg
nr 108 af lokomotivet er atter et fint blad med mange gemme-værdige indlæg. Dejligt hver gang det lander i postkassen. Nu skal jeg have nærstuderet det lidt mere.
Gert
Gert
-modeljernbaner bygger ikke sig selv!
deltag i DMJUs konkurrencer!
deltag i DMJUs konkurrencer!
-
Skovsøekspressen
- Godsforvalter
- Scale: H0 - 3-rail
- Geografisk sted: Silkeborg
Tak for tippet, vil lige studere siden nærmere ;)bqg skrev:Hej Claus
Har du set på MY1287
Mvh
Claus