Hej
Jeg skal lave en opstillings banegård, men det er inde i et "reverse loop" og der er jeg lidt i tvivl om hvordan, jeg gør det... Det er med et Lenz LK200 modul.
Vil gerne have tilbagemeldinger fra de grønne områder....
Sporplanen er som denne:
Hej
Jeg skal lave en opstillings banegård, men det er inde i et "reverse loop" og der er jeg lidt i tvivl om hvordan, jeg gør det... Det er med et Lenz LK200 modul.
Vil gerne have tilbagemeldinger fra de grønne områder....
Sporplanen er som denne:
Det ser lidt svært ud. Et "reverse loop" behøver jo ikke at være en cirkel, men kan godt være en lige strækning på MIN den længde tog du vil kører fra første sporskifte. Så lang strækning ser du ikke ud til at have.
m.v.h.
Bjarne Grønholdt Pedersen
Hej
Ja, har lavet en før hvor, der ikke indgik blokke, og det virkede fint... Skal måske gentænke løsningen... :-)
Bo
Hvor lang er strækningen til venstre for det yderste sporskifte?
Hvis den er længere end det længste tog, er det den strækning plus det første sporskifte der er din vendesløjfe.
Klaus
Den er lang, da det er min Helix. Skal jeg så isolere begge spor i højre side af skiftet, og så forbinde LK200'en på hver sin side af isoleringen..? Vil det ikke give problemer med tilbagemeldinger, fra opstilling sporene..?
Du skal forbinde dine opstillingsspor (undtagen sporskifte længst til venstre), som sad de helt normalt på resten af anlægget.
Sporskiftet helt til venstre på din tegning og et langt stykke spor inden sporskiftet (altså i din helix) skal strømforsynes gennem LK200.
Klaus
Hej
Som jeg forstår det, så skal det forbindes som på min lidt simple tegning her..: LK200 er in til venstre og ud til højre.... Sort er isolerede skinner..