Uhlenbrock Schaltmodul 63410

Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Besvar
Torben
Ledvogter
Indlæg: 157
Tilmeldt: 14 feb 2016, 11:05
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K

Uhlenbrock Schaltmodul 63410

Indlæg af Torben »

Jeg er ved efterhånden på helt bar bund i ”løsnings-kassen”!
Jeg har Lissy styring og Uhlenbrock Schaltmoduler 63410. Lissy moduler virker og udfører de skift som de skal, men så snart jeg kobler schaltmoduler til, virker det som om kommandoer fra Lissy moduler overskrives/ignoreres, feks de steder lok skal holde efter passage af Lissy modtager fortsætter lok og kører forbi signaler.
Er scahltmoduler derimod taget fra, bremser lok lige så fint ned foran signal.
Nogen der har et bud på hvad jeg gør galt? Det har kørt uden problemer.
Jeg kan ikke gennemskue hvor det kan gå galt, syntes jeg har været alle muligheder igennem, det har jeg jo så nok ikke for så ville det have kørt perfekt :)
mvh Torben

moppe
Lokomotivfører
Indlæg: 4480
Tilmeldt: 30 jul 2011, 12:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Geografisk sted: Hammel
Kontakt:

Re: Uhlenbrock Schaltmodul 63410

Indlæg af moppe »

Er der fejl på et af modulerne, der belaster Loconet bussen?

Er fejlen der, når du bare kobler et enkelt modul på, eller kobler du alle på, på en gang?

Klaus

Torben
Ledvogter
Indlæg: 157
Tilmeldt: 14 feb 2016, 11:05
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin K

Re: Uhlenbrock Schaltmodul 63410

Indlæg af Torben »

Jeg har prøvet at koble alle moduler fra, tilslutte en efter en så virker alle Lissy moduler, men så snart jeg kobler et schaltmodul på, fejler Lissy moduler. Så jeg mener at have kredset fejlen ind til et eller andet med schaltmoduler. Kan det være en indstilling i IBII ? Har skiftet loconet kabler, skiftet scahaltmodul med nyt, intet virker :?
Er der en anden måde jeg kan fejlsøge på ?

Besvar