Hmmm... Hvis nu du begynder med at udvide total-arealet og derefter markerer sporplanen - er det så ikke muligt at flytte rundt med det markerede? Det er ikke sikkert, at rækkefølgen på de 2 trin er vilkårlig!
Redigering af sporplan
-
- Godsforvalter
- Digital: Ja
- Scale: H0 - 3-rail
- Skinnesystem: Märklin C
- Geografisk sted: Jyllinge
Re: Redigering af sporplan
Tak-men det er desværre også prøvet uden held
men endnu engang tak for tippet og det kan jo være, at der er et eller andet, der til sidst virker?
-
- Lokomotivfører
Men kan du ikke få det med at vælge flere elementer med successive klik ("valg" mulighed nr 2 fra toppen af menuen) for så til sidst at trække dem alle sammen på plads, til at virke ordentligt?
Det virker hos mig, men hvis man klikker "forkert" bliver alle markerede elementer umarkerede igen.
-
- Godsforvalter
Godsbanen skrev: ↑23 dec 2022, 12:04Men kan du ikke få det med at vælge flere elementer med successive klik ("valg" mulighed nr 2 fra toppen af menuen) for så til sidst at trække dem alle sammen på plads, til at virke ordentligt?
Det virker hos mig, men hvis man klikker "forkert" bliver alle markerede elementer umarkerede igen.
Jo, det virker(Som det eneste), men det havde været nemmere, at kunne markere det hele i en arbejdsgang og flytte, men den mulighed, som du fandt, er klart bedre end de øvrige løsninger eks.vis at skulle lave sporplanen på ny
så tak for det
-
- Godsforvalter
Jeg var for hurtig til at svar uden at have gennemprøvet forslaget rigtigt… jeg kan stadig kun “flytte” et element ad gang selvom jeg markerer flere ? Hvordan flytter man flere elementer ad gangen???
Glædelig “bagjul”
-
- Godsforvalter
Beklager mit indlæg: jeg forsøgte at ændre min sporplan via app’en på min pc og der er det kun muligt at flytte et element ad gangen, hvorimod at redigering direkte på CS3 rigtignok giver mulighed for at flytte alle elementer på en gang