Fallers "Hobby" byggesæt kan være et godt udgangspunkt for et lille hyggeprojekt. De er baseret på byggesæt der måske er lidt simple i detaljerne, men det kan du jo selv gøre noget ved. Prisen er ikke voldsom, så det er billig underholdning til flere dage.
Jeg har bygget en holdeplads (Faller 131389). For at komme plasticudseendet til livs, har jeg farvelagt bygningen med airbrush og passende farver. Jeg har tilstræbt at ramme de samme farver som Faller har tænkt bygningen, men også justeret dem lidt, så de matcher de farver mine stationsbygninger har. De farver er grønne døre, beige mursten og puds, samt en lys brun til træværk.
Der er mange mørke områder på bygningen, som jeg til sidst har lyst op med dioder og Woodland Scenics Just-Plug Lighting System. Det er meget nemt, da alle dele kommer med små stik, som du samler i en stikdåse. På stikdåsen er der et potentiometer pr. stik, så du nemt kan justere intensiteten af lyset for den enkelte diode. Det er supersmart!
Bygningen er malet sort indvendig, så et evt. lys ikke skinner igennem væggen og giver en "lysende kasse"-effekt.