Begge MA lyntog solgt!!!

Mangler du noget til din modeljernbane? Ønsker du at sælge noget fra din modeljernbane? Har du spørgsmål angående en modeljernbaneforhandler? Stil dit spøgrsmål her. Vi tillader også indlæg fra forretninger, der ønsker at gøre opmærksom på et godt tilbud.
Forumregler
Forretninger må gerne lægge indlæg ind med tilbud, men forsøg at begræns det til en fornuftig frekvens. F.eks. et nyhedsbrev engang i måneden.
Besvar
cvvest
Stationsforstander
Indlæg: 60
Tilmeldt: 21 jul 2012, 18:06
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail

Begge MA lyntog solgt!!!

Indlæg af cvvest »

Hejsa igen i varmen......

Jeg har fået et genopbygnings projekt fra en kunde, lyntog med adskillige fejl og mangler!

Roco no. 63067 forsøgt ombygget til 3 leder men ak ak....

Alle fejl rettet mv, og tilbagebygget til 2 leder jævn igen, heraf skal så nævnes...

da original decoderen mgl. er toget nu udstyret med ESU pilot v4,0 -
komplet nyt ledningsnet (gennem hele togsættet) da kørelys samt inv lys (varm hvide dioder) nu også
fungere via decoderen i MA.....

Toget fremstår som nyt, og er samlet færdig med håndbøjler osv.....
Og sættet er samlet komplet pga ledningsnettet, da jeg har dårlig erfaring med stikforbindelser osv
desuden er der heller ikke for god plads :)

Pris incl. forsendelse 1998,-

Sættet kan også afhentes hos SMT modeltog I Astrup v/Skjern - da jeg er meget ked af at sende ( skader/kvalitet mm)

Så hvis nogle mgl. lidt hyggegrej her i varmen......

Varmeste hilsner: Klaus

PS: kommer tit hos Felderbanen vedr. levering af sættet - det kan der også findes ud af ;)

Jeps.... Et stk. ekstra MA 460. "SOLGT"...!

ROCO 63063 i original æske!!

Sættet var et af de første der blev omlakeret, af de "røde" da de kom fra ROCO ( artikel kan ses i Banen nr 87 )

Fantastisk flot og sjælden eksemplar af en Sølvpil at være i jævnstrøm!

Jeg kan tilbyde samme leveringsbetingelser som ovenstående, og til samme pris ( 1998,- )

NB: sættet er med original sounddecoder!

Bedste hilsner : Klaus
Besvar