PTMadsen / du har spurgt om følgende:
Sp. 1. Sportavler – de drev, der anvendes er Märklin og MTB, har begge tilbagemelding – så derfor !
Sp. 2. Der skiftes aldrig på sporskifterne på den store skyggebanegård med CS3 – det er blot en mulighed – det gør Haakon’s print. Ledninger blev aldrig nedlagt, da det var de var første
Sp. 3. Jeg kender ikke til, at en CS’er kan vise tilbagemelding på skærmen
Sp. 4. En vandring er i min ordvalg, at skærmen f.eks. viser lige ud, medens virkeligheden er, at sporskiftet ”drejer” ( og det er ikke altid de samme, men der er aldrig fejl på MTB’er ). Alle dekoder er LS150. Der er tendenserne, men et billede vil jeg helst ikke sige.
Sp. 5. Hvad har Haakon så lavet til J&B Rail:
Styring + lyd til en dobbelt overkørsel med bomme
De styres af tilbagemeldinger til nogle bremsemoduler ( altså = skinneimpuls )
2x Udkørselsprint fra de 2 skyggebanegård
Er beskrevet
2x Indkørselssprint fra de 2 skyggebanegård
Er beskrevet
Perronreklamer med rullende billeder
Er kun kontakt med lysstrøm
4x styringer ved ubevogtet overgang på havn/industri
Styres af en dobbelt IR brik i skinnerne på ca. 2x2 mm og får strøm fra vores AC trafo.
Det skulle være det, der er p.t.
Der skulle helst snart komme mindst 13 bremsemoduler baseret på PerR link til Floodland
Her skal Haakons mindst lave de ætsede print
Så er der en del af mine print med blink baseret på N555’er + andet mere i relæ retning og motorer, men alt det er ikke i nærheden af det digitale !
I dag er der kommet nogle stykker Märklin art. 60821, der skulle få motordrev / MTB til at skifte via m83, men jeg synes, at der mangler plads til den gule ledning. Men jeg kan få et bistabilt relæ til klikke, også så jeg kan få gang i de MTB MP1'er og komme væk fra K drevene på sigt.
Mentalt vil jeg helst tilbage til de LS150'er !!!!!