Märklin drejeskive 74861

Her kan du debattere og stille spørgsmål til alt om elektronik og digitaldrift på modeljernbanen. Skal du have hjælp til en dekoder eller driller signalet? Stil dit spørsmål her.
Søren
Lokomotivfører
Indlæg: 5231
Tilmeldt: 30 jul 2011, 08:36
Digital: Ja
Scale: H0 - 2-rail
Skinnesystem: Flex
Geografisk sted: Malling
Kontakt:

Re: Märklin drejeskive 74861

Indlæg af Søren »

Tak for svar og det vil jeg forsøge -jeg vidst ikke, at det var muligt selv at skrive til Märklin direkte?

Så absolut! Du skriver bare til service@maerklin.de.

Med venlig hilsen
Søren

2-skinne med CS3 Plus, tysk forbillede IV, V og VI | https://railway.zone/

JRA
Godsforvalter
Indlæg: 126
Tilmeldt: 01 jul 2017, 11:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Jyllinge

Re: Märklin drejeskive 74861

Indlæg af JRA »

Mange tak -det vil jeg prøve😊 og hvis jeg modtager et svar, som er konstruktivt i forhold til den aktuelle problemstilling med drejeskiven, vil jeg selvfølgelig lægge det ind her i forlængelse af dette indlæg👍

JRA
Godsforvalter
Indlæg: 126
Tilmeldt: 01 jul 2017, 11:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Jyllinge

Re: Märklin drejeskive 74861

Indlæg af JRA »

Kære Alle

Jeg har modtaget besked fra Märklin service vedr. mine udfordringer med drejeskiven, når denne benyttes i et hændelsesforløb(se venligst tidligere), men svaret(se herunder) bringer mig desværre ikke videre, så jeg har åbenbart et problem(?!), som hverken Märklin eller andre kan afhjælpe?🤔

Mvh Jørgen Rasmussen

Dear Mr. Frydlund,

We are very sorry, but unfortunately we are unable to fulfill your request for the development of an individual event due to the high effort required. We ask for your understanding.

Sincerely yours,

Your Maerklin Customer Service

Frank Mayer

Gebr. Maerklin & Cie. GmbH
Customer Service
P.O. Box 960
D-73009 Goeppingen
Phone: +49 7161 608222
Fax: +49 7161 608225
E-mail: Service@maerklin.de
Website: www.maerklin.com

Von: joergen.frydlund@beskedboks.dk
Gesendet: 26 November, 2023 20:50:47
An:service@maerklin.de
Betreff: Turntable 74861

Dear Customservice

After quite a challenge with that Märklin's new turntable and round trip to Märklin for repair a few times, it now works really very well together with my CS3

Now, at the time of writing, I have started to use the center track of the turntable as a contact rail, for which it is prepared and where it is convenient to activate the sound functions when a locomotive enters the track using S88.

Here, however, I have run into some problems with my event (see picture), which is supposed to trigger the functions but I can only activate sound nr. 3. When I try to activate the other sounds in my event only sound nr. 3 will play?

I would very much like to create an event with sound 1+4

Can You please help me out with this problem?

I have send some pictures of the events I have made, of which only the events with sound 3 works?

Best regards Jørgen Rasmussen, Denmark, Märklin Insider nr. 3168693

Lyd 3(virker)
Event with Sound 3 which Works

Lyd 1(virker ikke)
Event with Sound 1 which does not Works

Lyd 4(virker ikke)
Event with sound 4 which does not Work

Lyd 1+3(hvor kun lyd 3 virker)
Event with sound 1+3 where only sound 3 works(!?)

Sendt fra Mail til Windows

Gemäß Artikel 13 der DSGVO, teilen wir Ihnen die Informationspflichten über folgenden LINK mit: https://cloud1.maerklin.de/s/Informationspflichten
Gebr. Märklin & Cie. GmbH - Stuttgarter Str. 55 - 57 - D-73033 Göppingen - Telefon +49 7161 6080 - Telefax +49 7161 69820
Ident-Nr.: DE 145 471 374 - Sitz der Gesellschaft: Göppingen - Amtsgericht: Ulm HRB 530004
Geschäftsführer: Wolfrad Bächle, Florian Sieber
Diese Mail ist vertraulich. Durch diese Mail wird kein Vertragsabschluss begründet.

JRA
Godsforvalter
Indlæg: 126
Tilmeldt: 01 jul 2017, 11:22
Digital: Ja
Scale: H0 - 3-rail
Skinnesystem: Märklin C
Geografisk sted: Jyllinge

Re: Märklin drejeskive 74861

Indlæg af JRA »

Hej alle

Den nye opdatering fra Märklin løste mine problemer i forhold til de i indlægget beskrevne udfordinger med manglende aktivering af lydfunktionerne.

Alt fungere nu som det skal👍

Mvh Jørgen

Besvar